איתור נזילה מחוץ לבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

במרבית המקרים, נזילות יתרחשו בתוך הבית בגין פיצוץ באחד מהצינורות העוברים בתוך קירות הבית. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם הנזילה מופיעה דווקא על גבי הקירות החיצוניים של הבית, בחצר הבית או בתוך הבית בכל פעם שיורד גשם או כשמשקים את הגינה. במקרה כזה נדרש מהלך של איתור נזילה מחוץ לבית ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של תדמור טכנולוגיות על תהליך האיתור.

מתי תופיע הנזילה מחוץ לבית?

ובכן, נזילה בצנרת הבית יכולה להופיע גם על גבי הקירות החיצוניים של המים. מרגע שהמים דלפו מהצנרת, הם יחפשו את הנתיב הקל ביותר לעבור בו וזה יהיה תמיד כלפי מטה בגלל כוח המשיכה. במקרים מסוימים, הנתיב הקל ביותר למים לעבור בו הוא כזה שמוביל אותם בסופו של דבר אל הצד החיצוני של הקיר ואז נראה את הנזילה על גבי קירות החוץ של הבית. ישנם גם מקרים בהם יש פיצוץ בצנרת ההשקיה של הגינה ואז בכלל נראה הצפה קטנה בגינה או שנרגיש שהדשא כל הזמן ספוג במים. ישנם גם מקרים בהם האיטום בין הקרקע ובין קירות המבנה הוא לקוי מה שמאפשר למי גשמים או מי השקיה לחדור דרך הקרקע, מתחת לבית ולפעפע מעלה בין אריחי הרצפה בבית. תופעה זו אפשרית בבתים פרטיים צמודי קרקע ובדירות קרקע בבניינים משותפים.

איך מתבצע איתור נזילה מחוץ לבית?

ובכן, בדיוק כפי שהוא מתבצע בתוך הבית. ישנה הדרך המסורתית של שבירת קירות, הרמת מרצפות ובמקרה הזה חפירה בגינה והסרת אריחי חיפוי חוץ, עד שנגלה את הצינור התקול בעיניים ונחליף אותו. ישנה גם הדרך הטכנולוגית שמאפשרת לנו באמצעות טכנולוגיות אולטרה סאונד, צילום טרמי או חיישני הרחה של גז, לאתר את הנזילה מבלי בכלל לגעת בקיר, ברצפה או באדמה. גם במקרים בהם אין כל בעיה לחפור באדמה של הגינה כדי לאתר את הצינור התקול, האופציה הטכנולוגית תמיד תישאר האופציה המהירה ביותר, הקלה ביותר והפשוטה ביותר.

מי מבצע איתור נזילה מחוץ לבית?

איתור נזילה מחוץ לבית הוא שירות איתור כמו כל שירות איתור נזילה אחר וכל מי שמציע לכם את השירות של איתור נזילות בבית, יכול להציע לכם גם את האפשרות של איתור נזילה מחוץ לבית. יחד עם זאת, אם אתם רוצים שהאיתור הזה יבוצע בדרך הטכנולוגית, בצורה המהירה, הפשוטה וגם הזולה ביותר, עליכם להקפיד על כך שאיש המקצוע שאתם מזמינים אכן עושה שימוש בלפחות אחת מהטכנולוגיות שהזכרנו לעיל. חברת תדמור טכנולוגיות מתמחה בשירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה ובכלל זה גם שירותי איתור נזילה בכלל וכן איתור נזילה מחוץ לבית. אנשי המקצוע של תדמור טכנולוגיות מכירים את כל הניואנסים של שלושת הטכנולוגיות הנ"ל ויודעים לאתר את הנזילה בצורה סופר מדויקת ובתוך זמן קצר, ללא הרס היקפי וללא עוגמת נפש ועלויות מיותרות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!