הכירו את הפתרונות לבעיות רטיבות בקירות חיצוניים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

יש לכם רטיבות בקיר? לא יודעים מאיפה מתחילים? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשבתם על איתור רטיבות בקירות חיצוניים.

מה גורם לרטיבות בקירות חיצוניים?

כשאנחנו מדברים על רטיבות בקירות חיצוניים אנחנו מדברים למעשה על רטיבות שנוצרת כתוצאה מכשל באיטום של הקירות החיצוניים, ברוב המקרים כמובן. במצב כזה, מי הגשמים פשוט יחלחלו דרך הקירות החיצוניים והדיירים שנמצאים בתוך הבית יחוו רטיבות, לעיתים גם עובש ובסך הכל הכללי חוויה לא נעימה במיוחד. מכיוון שמדובר בחדירת מי גשמים ולא בתקלת אינסטלציה ברוב המקרים, סביר להניח שתסבלו מהתופעה בתקופת החורף ובזמן הגשמים מין הסתם.

 

איך מאתרים רטיבות בקירות חיצוניים?

על מנת לאתר את המיקום המדויק שדרכו חודרים מי הגשמים ולתקן אותו באופן נקודתי, צריך קודם לאתר את הנזילה ואת הגורם לה. את זה מבצעים ברוב המקרים באמצעות מצלמה שנקראת מצלמה תרמית לטובת איתור רטיבות.

תפקידה של המצלמה הוא לעשות סוג של צילום רנטגן לקיר מבחוץ, זאת על מנת שבעל המקצוע העוסק באיתור רטיבות לא יצטרך לשבור חלקים נרחבים מהקיר או לנחש מאיפה המים חודרים. המצלמה התרמית תנסה לזהות את המקום הלח והקר ביותר בקיר ולהציג אותו באמצעות תמונה בגוונים של אדום וכחול על המסך שלה.

בעל המקצוע שמצלם את הקיר יכול לנתח את התמונה התרמוגרפית שמפיקה המצלמה ולקבוע היכן נמצא המוקד שממנו המים חודרים. במצב כזה, הוא יוכל לבצע תיקון נקודתי רק במיקום של הכשל עצמו בקיר מבלי לעסוק בניחושים.

 

איך מתקנים רטיבות בקירות חיצוניים?

על מנת לתקן את חדירת מי הגשמים דרך הקירות החיצוניים ולמנוע רטיבות, צריך תחילה לנקות את הקיר החיצוני, לשייף אותו ולהסיר ממנו כל מיני גורמים שעלולים לפגוע באחיזה של חומר האיטום את הקיר. רק לאחר מכן מומלץ ליישם חומר איטום באמצעות התזה או מריחה על הקיר.

בתום העבודה, מומלץ מאד לבצע בדיקה על מנת לוודא שהאיטום אכן מקצועי ושמים לא ממשיכים לחדור דרך הקיר החיצוני. ניתן לעשות זאת באמצעות התזת מים למשך זמן מה על האזור שבו בוצע האיטום ולבדוק אם המים חודרים או לא.

 

מה בודקים לפני שמזמינים מאתר רטיבות?

לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע לאיתור רטיבות בקירות, אנחנו ממליצים לכם לבצע בדיקה מעמיקה שאכן מדובר בבעל מקצוע שהוא מומחה בתחום. מדובר לעיתים בעבודה מורכבת שמצריכה ידע וניסיון קודמים על מנת להגיע למסקנות מדויקות באשר לגורם הנזילה והמוקד שלה.

 

הקפידו לבחור בעל מקצוע אמין ואיכותי, כזה שנוהג לעמוד בזמנים, לבצע עבודה מקצועית ולא פחות חשוב מזה, לגבות מחיר הוגן על העבודה. במידה ותבחרו בעל מקצוע לא אמין ולא איכותי, תנחלו אכזבה גדולה ותצטרכו להזמין בעל מקצוע נוסף שישלים את העבודה.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!