לאתר רטיבות בקיר

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

במרבית המקרים, כאשר אנו מזהים סימן רטיבות בקיר, אנחנו יכולים להעריך פחות או יותר מהיכן נובעת הנזילה ועדיין, פחות או יותר זה לא מספיק אם אנחנו לא רוצים לשבור חצי קיר רק כדי למצוא את מקור הנזילה. במקרים אחרים, גם זה לא ממש מדויק וייתכן שמקור הנזילה בכלל נמצא באזור אחר מאשר האזור בו מופיע סימן הרטיבות. לאתר רטיבות בקיר היא פרוצדורה שדורשת ידע וניסיון מקצועי ואם אתם רוצים להשלים את המשימה בקלות, במהירות וללא נזק היקפי לקירות הבית, אתם זקוקים לאיש מקצוע שמגיע עם הציוד הנכון שעליו יסבירו לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות המציעה שירותי אינסטלציה מגוונים על בסיס טכנולוגיות חכמות ומתקדמות.

מדוע כל כך מורכב לאתר רטיבות בקיר?

את המים שאנו משתמשים בהם בביתנו, אנו אוהבים כשהם זורמים בצורה מסודרת ותחת שליטה בתוך מערכת סגורה של צינורות אטומים וסגורים בתוך הקיר או מתחת לרצפה. הצרה מתעוררת כאשר המים האלה מתחילים לדלוף מאחד הצינורות ואז אנחנו למעשה מאבדים עליהם כל שליטה, כשהמים מתחילים להתפשט במרחב כשהם מחפשים תמיד את הנתיב הקל ביותר לזרום בו, בדרך כלל לכיוון מטה לאור כוח המשיכה. המשמעות היא שכאשר מים דולפים מצינור בבית, הם יכולים אמנם לצאת אל פני השטח בצורת כתם רטיבות באזור הסמוך למקור הנזילה, אבל ייתכן מאוד שהיה להם קל יותר לזרום בתוך הקיר ורק לאחר מרחק מסוים לצאת אל פני השטח בנקודה הקלה והטבעית להם ביותר. כאשר מדובר על המשימה של לאתר רטיבות בקיר, גם מרחק של עשרות סנטימטרים נחשב למשמעותי שכן אם אנחנו צריכים לשבור את הקיר כדי לבצע את התיקון לאחר איתור הנזילה, אנחנו רוצים שהשבירה הזאת תהיה כמה שיותר קטנה ונקודתית ושלא נצטרך לשבור עשרות ס"מ של קיר עד שנגיע לנזילה עצמה.

אז איך מאתרים רטיבות בקיר בלי לגרום נזק מיותר לקירות?

ובכן, הדרך היחידה והטובה ביותר לאתר רטיבות בקיר מבלי לגרום לו לנזק היקפי היא דרך הטכנולוגיה. באמצעות טכנולוגיות של צילום טרמי או אולטרה סאונד, אנו יכולים כיום להתבונן אל תוך הקיר מבלי בכלל לגעת בו. מבט זה פנימה אל תוך הקיר מאפשר לנו לזהות את נתיב הזרימה של המים בתוך הקיר וגם לזהות את המקום בו מתחילה הזרימה, בו עלינו לבצע למעשה את החדירה לתוך הקיר לצורך תיקון הנזילה. בכל מקרה, בכדי לאתר רטיבות בקיר אתם זקוקים לאנשי המקצוע המתאימים, עם הידע המקצועי המתאים ועם הציוד הטכנולוגי הנדרש ובכל מקרה לא כדאי לנסות לעשות את זה לבד. חברת תדמור טכנולוגיות יודעת טוב מאוד כיצד לאתר רטיבות בקיר ומבצעת זאת בסיוע טכנולוגיות מתקדמות וצוות של אנשי מקצוע החיים את התחום באופן יום יומי.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!