נזילה בחדר אמבטיה? אולי זה הזמן לשפץ

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אין ספק כי חדר האמבטיה הוא החלל בעל הסיכוי הגבוה ביותר לנזילות בבית, זאת מאחר וחדר האמבטיה לח ומלא במים לאורך כל הזמן בו הוא נמצא בשימוש. מקרים של נזילות בחדר האמבטיה הם מקרים לא נעימים בכלל, ריכזנו עבורכם מידע חיוני ורלוונטי שיעזור לכם להתמודד עם מקרים של נזילות בחדר האמבטיה שלכם.

מדוע חלל האמבטיה נחשב בעייתי מבחינת נזילות?

חדר האמבטיה נחשב לחלל בעייתי מבחינת נזילות ממספר סיבות: בראש ובראשונה מדובר בחלל שכמות הצינורות בו היא גדולה יותר מיתר חללי הבית השונים. בחדר האמבטיה שלכם קיים צינור שמגיע אל האמבטיה עצמה, צינור שמגיע אל הברז העליון וצינור שמגיע לברז התחתון, קיים עוד צינור אשר מגיע לכיור ובמידה ובחדר האמבטיה שלכם קיימת מכונת כביסה אז תוסיפו עוד צינור אחד למשוואה. יתרה מכך, בדרך כלל הקרמיקה אשר קיימת בחדר האמבטיה מקשה עלינו לזהות מתי יש סימנים של נזילה, זאת מאחר ולא ניתן לראות רטיבות דרך האריחים.

נזילות בחדר האמבטיה – כיצד ניתן לטפל?

על מנת לטפל בנזילה שצצה לפתע בחדר האמבטיה שלכם יהיה עליכם להיעזר בשירותיו של אינסטלטור מומחה. בחלק מן המקרים אנו נשים לב לנזילה רק כאשר היא נמצאת בשלב מתקדם מאוד, במקרים מן הסוג הזה אנו ממליצים לכם להזמין שירות של אינסטלטור מומחה מוקדם ככל האפשר.

כאשר האינסטלטור יגיע לביתכם הוא יבצע בדיקה לאיתור מקור הנזילה באמצעות שימוש בציוד מתקדם אשר באמצעותו ניתן למצוא את הנזילה ללא צורך בהסרת האריחים ממקומם. במרבית המקרים חדר האמבטיה הוא קטן יחסית, שימוש במצלמה תרמית שמטרתה לאתר נזילות יהפוך את המשימה לקלה ופשוטה. מצלמה תרמית מזהה את המיקום בצינור בו קיים הפתח מאחר והיא יכולה להבחין בהבדלי הטמפרטורה בין המים שנמצאים בתוך הצינור לבין המים שנוזלים ממנו.

על מנת לטפל בנזילה יהיה צורך בהסרה של האריחים אשר מכסים את אזור הנזילה. במידה והאריחים בבית שלכם הם קטנים יחסית המשימה תהיה פשוטה יותר, ללא קשר לגודלם של האריחים האינסטלטור יסיר אותם ויטפל בנזילה.

נזילות בחדר האמבטיה – הזמן המושלם לשיפוץ

אומנם נזילה בחדר האמבטיה היא מקרה לא נעים בכלל, אבל אם כבר מסירים את האריחים מהקירות על מנת לטפל נזילה, אז למה לא לשפץ את חדר האמבטיה באותה נשימה.

אצלנו ברחמים מיכאל ובניו בע"מ תוכלו למצוא את כל מה שאתם זקוקים לו על מנת להפוך את חדר האמבטיה שלכם ללא פחות מחלומי. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של ברזים לאמבטיה בעיצובים שונים, תוכלו למצוא חיפויים מרהיבים לקירות של חדר האמבטיה שלכם וגם את ארונות האמבטיה היפים ביותר והאיכותיים ביותר בשוק. אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם ממגוון המוצרים שאנו מציעים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!