סיוד גגות – למה צריך לעשות את זה ואיך בוחרים איש מקצוע?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אחד השלבים החשובים ביותר המתבצעים בעת תהליך בניית מבנה חדש או בתהליך תחזוקה של מבנה קיים, הוא כל מה שקשור לשלב של בידוד ואיטום המבנה. באופן טבעי שלב זה מתבצע כבר בעת תהליך הבנייה של המבנה, על מנת לאפשר למי שאמור להשתמש במבנה, ליהנות ממנו מבלי לחשוש שמא ייחדרו אליו מים מבחוץ או שהשפעות חיצוניות, למשל תנאי מזג אוויר, ישפיעו עליהם בתוך המבנה.

תהליך העבודה על בידוד ואיטום כולל שלבים שונים, ואחד מהם הוא שלב סיוד. מדובר בשלב מאוד חיוני אשר מטרתו, בין היתר, להכין את המבנה לקראת בידוד ואיטום וכן לשמור על החומרים שמאפשרים לבודד ולאטום אותו בצורה אופטימאלית.

סיוד גגות היא פעולה לא מורכבת, אך כן חשוב שהיא תתבצע על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בכך, בהתאם לאופי המבנה, לצרכים שלו וכמובן בהתאם לצרכים של האנשים המשתמשים בו. התהליך חייב להתבצע בצורה מסודרת על פי סוג ואופי האיטום. כאן המקום לציין, שלא בכל מקרה יש צורך לבצע סיוד גגות, שכן תהליך זה נדרש אך ורק אם מבצעים עבודת זיפות לגג ולא בכל שיטת איטום.

מדוע צריך לבצע סיוד ואיך עושים את זה?

המטרה של סיוד גגות היא גם לאפשר בידוד תרמי טוב יותר למבנה, בהרבה מקרים זה אפילו יכול להוריד טמפרטורה או שניים, מה שהופך את תהליך הבידוד והאיטום להרבה יותר אופטימאלי עבורנו.

מעבר לכן, סיוד גגות הוא חיוני, מאחר וכל חורף כשיורד גשם, הסיוד נהרס, מה שעלול לפגוע גם באיכות הזיפות. לכן, חשוב מאוד לבצע תהליך של סיוד על מנת שחומר הזפת יישמר ולא ייהרס. בצורה כזו יהיה אפשר ליהנות ממנו יותר, מבלי שיהיה צורך לחזור על ביצוע העבודה שובץ \

כאמור, סיוד גגות הוא תהליך חיוני אך ורק למקרים בהם יש צורך לבצע זיפות של הגג. אם מדובר על עבודות איטום ובידוד אחרות, כמו למשל יריעות ביטומניות, אזי שאין צורך לבצע עבודת סיוד ובהחלט אפשר להשאיר את הגג כפי שהוא.

איך בוחרים מומחים בסיוד גגות?

תהליך סיוד גגות הוא לא מורכב, מדובר על תהליך צביעה במובן מסוים של הגג בצבע לבן. יחד עם זאת, כן חשוב להזמין איש מקצוע שמתמחה בכך, יש לו את האמצעים והכלים הנדרשים בשביל לבצע את השירות וכמובן יש לו את הידע והניסיון הדרושים לכך.

בעיקרון, שירות של זיפות גגות כולל בדרך כלל גם שירות של סיוד, לכן סביר להניח שאם נרצה להזמין מומחה בזיפות, אזי שהוא גם יבצע עבורנו את הסיוד לפני כן. הוא צריך לחשב את הזמנים בצורה נכונה, בשביל להספיק לעשות את שניהם על פי לוח הזמנים שלנו, לפני שהחורף יתחיל.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!