רטיבות בקיר החיצוני של המבנה? זה מה שכדאי לעשות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

רטיבות בקירות החיצוניים של המבנה עשויה לגרום לנזקים קשים, החל בהתפתחות עובש, דרך ריקבון ועד נזקים מבניים. לכן חשוב לנקוט בכל הצעדים הנדרשים על מנת למנוע חדירה של רטיבות ולשמור על עמידותו של המבנה לטווח הארוך.

אם אתם מתמודדים עם רטיבות בקיר החיצוני של המבנה, כדאי שתטפלו בנושא, ויפה שעה אחת קודם. לא יודעים מה בדיוק עליכם לעשות? כדאי שתקראו את הדברים הבאים.

איטום מקצועי

אחת הדרכים היעילות ביותר להגן על הקירות החיצוניים של המבנה מפני נזקי רטיבות היא איטום הקירות. איטום קירות חיצוניים יכול להתבצע בדרכים רבות, כבר בשלב הבניה או כעבודת תחזוקה ושיפוץ של המבנה, כאשר סוג האיטום הנבחר תלוי בגורמים שונים כמו למשל החומר שממנו מיוצר הקיר, האקלים באזור ומיקום המבנה.

ישנם סוגים שונים של חומרי איטום החל בחומרים נוזליים, דרך משחות ועד יריעות וציפויים. חומרי איטום שונים ייעודיים למטרה זו ומתוכננים לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים, קרני UV ושינויי טמפרטורה. כמו כן ישנן טכניקות עבודה שונות לביצוע איטום של קירות חיצוניים והחברה תבחר את הטכניקה המתאימה ביותר בהתאם לצורך.

מרזבים ומערכות ניקוז

דרך נוספת להימנע או להתמודד עם בעיית רטיבות בקירות היא על ידי ניקוי המרזבים, או לחלופין התקנת מרזבים. תפקידם של המרזבים הוא להזרים את מי הגשמים הלאה והרחק מהמבנה, וכאשר אין מרזבים, או במידה והמרזבים הקיימים חסומים, מי הגשמים עשויים להצטבר וכתוצאה מכך לגרום לרטיבות. כאשר מערכות הניקוז שלכם עובדות כשורה ויש מרזבים שמתפקדים כהלכה, מי הגשמים לא יצטברו במקום אחד ויזרמו הלאה, והרטיבות בקירות החיצוניים של המבנה תמנע.

כיום ישנן חברות אשר מתמחות בהתקנת מרזבים, כמו גם בשמירה על התחזוקה שלהם, ומומלץ להזמין אותן אחת לתקופה, כדי למנוע הישנות של נזילות ורטיבות. כאשר אתם מטפלים בגורם לבעיה, אתם גם מספקים פתרון לבעיית הרטיבות שעמה מתמודדים.

תיקון נזילות

נזילות מהגג או נזקים בגג וכן איטום לקוי בחלונות ובדלתות אלו גם בעיות שעשויות לגרום לרטיבות בקיר החיצוני של המבנה. נזילות יכולות להיגרם מסיבות שונות ומגוונות ולגרום לרטיבות, ורטיבות מתמשכת עשויה לגרום לנזק מבני של קירות המבנה, להוביל לסדקים, להחליש את השלמות המבנית ולגרום לנזקים אחרים.

נזילות לא מטופלות יכולות גם לגרום להיווצרות עובש וטחב ולהוביל למגוון בעיות בריאותיות, ולהשפיע גם על היעילות האנרגטית של המבנה, אם הקיר אינו אטום היטב יהיה קשה לשמר את הטמפרטורה הפנימית. ולבסוף אך לא פחות חשוב, נזילות ורטיבות יגרמו גם לפגיעה אסתטית ויובילו לכתמים לא יפים, קילופי צבע ועוד. לכן חשוב לתקן נזילות בקיר כדי למנוע בעיות פוטנציאליות.

ולבסוף – בחרו בחברה מקצועית

רטיבות בקירות החיצוניים של המבנה יכולה לגרום להרבה נזק כאשר היא לא מטופלת ואף לפגוע בתוחלת החיים של המבנה. איטום קירות חיצוניים מציע דרך יעילה למנוע חדירת מים ולהבטיח את עמידות המבנה.

לכן חשוב להזמין חברה מנוסה ומקצועית, כמו אד הוק, המתמחה באיטום קירות חיצוניים בבניינים ומבנים משותפים כדי לבצע עבודות איטום מקצועיות, תוך עמידה בכל התקנים הנדרשים. חברת אד הוק נחשבת לאחת המובילות בתחום, ומציעה מקצועיות, ניסיון רב ועשיר אשר מאפשר לצוות החברה להעריך את צרכי המבנה ולספק פתרונות יעילים ועמידים לאורך זמן. בנוסף החברה מקפידה על בטיחות, עובדת עם כל הציוד בהתאם להוראות הבטיחות והתקנים, מעסיקה צוות עובדים עם הכשרות ומכירה טכניקות עבודה מתקדמות אשר חוסכות לכם זמן עבודה ועלויות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!