סוגי חומרי איטום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

חומרי איטום הם סוג של חומר המיושם על פני המצע כדי להגן עליו מפני מים, לכלוך ומזהמים אחרים. הוא משמש גם כדי לספק משטח חלק לציור, טפטים או קישוט אחר.

ישנם סוגים רבים של חומרי איטום הקיימים בשוק כיום. חלקם מיועדים למטרות ספציפיות בעוד שאחרים יכולים לשמש למטרות מרובות.

סוגי חומרי איטום:

– איטום אפוקסי

– איטום פוליאוריטן

– איטום סיליקון

– איטום צבע לטקס

אטמים משמשים להגנה על פני חומר מפני לחות, אוויר, לכלוך ומזהמים אחרים.

סוגי חומרי האיטום כוללים איטום סיליקון ואיטום פוליאוריטן. איטום סיליקון הוא נוזל על בסיס מים הנדבק למשטחים באמצעות תגובה כימית. איטום פוליאוריטן הוא נוזל שמתייבש תוך שניות ובעל עמידות מעולה בפני חום, קור, כימיקלים, אור שמש ומים.

חומרי איטום סיליקון הם בחירה טובה עבור יישומים חיצוניים שבהם הם יכולים לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים בעוד שאיטמי פוליאוריטן טובים יותר ליישומים פנימיים שבהם הם יכולים לשמור על תכונותיהם לאורך זמן ללא צורך ביישום מחדש או החלפה.

חומרי איטום הם סוג של צבע שניתן ליישם על הקירות או משטחים אחרים. צבעים אלה משמשים בדרך כלל כדי למנוע נזק ממים, עובש ואלמנטים אחרים.

ישנם שני סוגים של חומרי איטום: לטקס ואקריליק. ההבדל ביניהם הוא העקביות של הצבע. הלטקס עבה יותר ובעל עקביות נוזלית יותר ואילו אקריליק דק יותר עם עקביות מוצקה יותר.

לסוגים שונים של איטום יש שימושים שונים גם כן, כמו איטום עץ, איטום מתכת ואיטום ויניל או אריחים.

איטום פוליאוריטן לגגות

אטמי פוליאוריטן לקירוי הם בחירה פופולרית כמעט בכל חברת איטום מכיוון שהם קלים להתקנה ולתחזוקה. הם מציעים הגנה מפני דליפות ונזקי מזג אוויר.

איטום הפוליאוריתן לגגות הוא בחירה פופולרית מכיוון שהם קלים להתקנה, תחזוקה ומציעים הגנה מפני נזילות ונזקי בליה.

איטום פוליאוריטן לגגות קיים מאז תחילת שנות ה-80. זהו סוג של חומר קירוי המספק עמידות למים והגנה מפני קרני ה-UV של השמש.

כמו כן, מקובל להשתמש בפוליאוריתן כציפוי לגג, מה שיכול להפוך אותו למשתלם יותר עבור בעלי בתים.

פוליאוריטן הוא חומר איטום המשמש בדרך כלל לציפוי גגות כדי להגן עליהם מפני האלמנטים החיצוניים. זה גם מספק בידוד והגנה מפני רטיבות.

איטום פוליאוריטן לגגות קיים כבר עשרות שנים, אך הוא עדיין חלק חשוב ממערכות קירוי מכיוון שניתן ליישם אותו בדרכים רבות. זה כולל יישום קצף, מריחת ריסוס ויישום רולר.

איטום אפוקסי לגגות

איטום אפוקסי לגגות הוא אחת משיטות תיקון הגגות הנפוצות ביותר. זה כרוך בשימוש בשרף אפוקסי נוזלי כדי לצפות את כל פני הגג ולאחר מכן לאפשר לו להתייבש. התהליך נמשך בדרך כלל כיומיים.

איטום אפוקסי לגגות שימש בתעשיות רבות ושונות כגון רכב, בנייה ותעופה. הוא משמש גם בבנייה למגורים מכיוון שהוא יכול לאטום נזילות וסדקים שנמצאים לעתים קרובות בבתים.

השימוש באיטום אפוקסי לגגות הולך וגובר עם השנים מכיוון שהוא קל לשימוש, אינו דורש תחזוקה רבה ויכול להחזיק מעמד עד 30 שנה בטיפול נאות.

איטום אפוקסי לגגות:

-הוא משמש למניעת נזילות וקורוזיה על הגג.

-הוא משמש גם למניעת צמיחת אזוב, חזזיות ואצות על הגג.

-זה מקל על הסרת רעפים ישנים והתקנת חדשים.

אפוקסי הוא סוג של שרף היוצר ציפוי עמיד למים, אלסטי וקשיח. הוא שימש במשך עשרות שנים בעבודות בנייה ותיקון ליצירת משטח אטום לבניינים וגשרים.

אפוקסי יכול לשמש כחומר איטום על גגות מכיוון שהוא יעצור את חדירת המים לחומר הקירוי. זה עוזר למנוע היווצרות עובש על הגג, שעלול לגרום נזק מבני או נזילות לאורך זמן.

 

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!