תיקון צינור ביוב חיצוני ללא חפירות וביעילות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

צינור הביוב יכול לשמש את הבית שלנו בלבד, את כל הדיירים בבניין משותף והוא יכול להיות חלק מתשתית עירונית רחבה. תקלות בצנרת יכולות להיגרם כתוצאה מפעילות לא תקינה, אשר בשליטתנו, שחיקה של המערכת וכתוצאה מחדירה של שורשים אל תוך הביוב. ברגע שישנה בעיה במערכת, אנו נחווה ריחות רעים אצלנו בבית או שהמים לא ירדו במורד הצנרת כהלכה ולכן ישנו צורף לבצע תיקון צינור ביוב חיצוני.

תקלות בצנרת הביוב

מערכת הביוב, הביתית והעירונית, יכולה לתפקד לאורך שנים רבות ללא כל תקלה. עם זאת, לאורך השנים הצינורות יכולים להתיישן וכתוצאה מכך להתחיל לנזול. גם החיבורים בין הצינורות עלולים להישחק. במערכות חדשות יחסית יכולה להיות תקלה אשר מקורה בבחירה לא נכונה של חומרים או בעבודה של הנחת תשתית שלא בוצעה כפי שנדרש.

בנוסף לאלה, התנהלות לא נכונה וזריקת חפצים לתוך הביוב יכולה לפגוע בו. אנחנו יכולים לשלוט בנושא זה ולהימנע מהשלכת פסולת שאינה מיועדת לביוב. במקרה של סדק קטן או חיבור שהתבצע בצורה הלא נכונה, שורשי צמחים יכולים לחדור את המערכת ולפגוע בצינורות. גורם נוסף שיכול להוביל לתקלה הוא תזוזה של האדמה. לא נדרשת רעידה של ממש כדי להזיז את הצנרת. גם פעולות כמו שפיכת חומרי בניה או אדמה ועליה לקרקע עם כלים כבדים יכולים בסופו של דבר לגרום לפגיעה שלא במכוון.

בדיקה לפני תיקון צינור ביוב חיצוני

אחד החששות שיכולים לעלות אצלנו ברגע שאנחנו מבינים שעלינו להזמין אנשי מקצוע לתיקון במערכת הביוב, הוא מורכבות העבודה. אף אחד מאיתנו לא רוצה שירימו את כל האדמה באזור כדי לאתר את מקור התקלה בלי שאפשר יהיה לדעת במה מדובר.

לשמחתנו, היום ישנם אמצעי הדמיה מתקדמים שמאפשרים לאנשי המקצוע לאתר את מקור הבעיה. הבדיקה אינה דורשת חפירה של המקום אלא הכנסת רובוט עם מצלמה כשהשליטה של הציוד כולה מבחוץ. בהתאם לתוצאות הבדיקה יכולים אנשי המקצוע לתת המלצה כיצד לבצע את התיקון. 

כיצד מתבצע תיקון צינור ביוב חיצוני?

ישנן מספר שיטות לתיקון הצינור ללא חפירה והרס של הסביבה. לאחר הבדיקה הראשונית יוכל בעל המקצוע להמליץ לנו על הדרך הטובה ביותר לתקן את הבעיה.

תיקון בעזרת תלאי

אפשרות אחת היא תיקון על ידי יצירת תלאי. תיקון זה מתאים למספר תקלות: חורים בצנרת, סדקים ולחיבור שני חלקים אשר התרופפו או מלכתחילה לא היו מחוברים כראוי. בשיטה זו אין צורך לבצע חפירות. בעזרת רובוט הנשלט מבחוץ מחדירים את חומר התלאי ומניחים אותו במקום הפגום. לאחר מכן מכניסים בלון ומשחררים ממנו את האוויר במטרה להצמיד את התלאי אל דופן הצינור. בסיום מוציאים את הבלון ורק אם יהיה צורך תתבצע פעולה נוספת של החדרת חומרים נוספים לחיזוק האזור.

תיקון באמצעות שרוול

שיטה נוספת היא תיקון צינור ביוב חיצוני באמצעות שרוול. כאן מחדירים שרוול מיוחד במידות ובצורה התואמת למערכת הקיימת ומצמידים אותם אל הצנרת הנוכחית. שיטה זו יעילה יותר כאשר יש צורך לתקן קווי צנרת ארוכים יותר או כשבעלי המקצוע רואים לנכון שזהו הפתרון הטוב ביותר.

חשיבות בעלי המקצוע

בכל הנוגע למערכת הביוב שלנו נרצה לתת רק לאנשים מנוסים לבצע את התיקון. רק חברה המתמחה בתחום התיקון צינור ביוב חיצוני ואיתור נזילות מים תוכל לאתר את המפגע, להמליץ לנו על התיקון המתאים ולבצע אותו בהצלחה. חברת תדמור טכנולוגיות עומדת לרשותנו עם הידע והניסיון המתאים. החברה תגיע אליו עם ציוד מתקדם ותבצע את התיקון ביעילות כשכל שעלינו לעשות הוא ליצור עמה קשר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!