רטיבות בקיר פנימי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

רטיבות אשר מופיעה על הקיר היא סימן לכך שמשהו לא תקין. התעלמות ממנה, השארתה וכיסוי בסיד, יגרמו להתפתחות שלה, לטחב, עובש ולתיקון מסובך יותר בהמשך. רטיבות בקיר פנימי היא תוצאה של מים שהצליחו לצאת מהמערכת. מערכת האינסטלציה אמורה להיות סגורה, אך גורמים שונים עלולים להוביל לפגיעה ומכאן ליציאה של המים.

לעתים המים יתפרצו בבת אחת החוצה ואז הדבר הראשון שיש לעשות הוא לסגור את הברז הראשי ואם יש חשש למערכת החשמל להוריד גם אותה עד להגעת בעל מקצוע. פעמים רבות המים פשוט יחלחלו באיטיות עד שנראה אותם על הקיר בצורת רטיבות או עיבוי. סימן מקדים יכול להיות תנועה של שעון המים גם כשאין בהם שימוש.

מקור הרטיבות

אחד האתגרים הראשונים בטיפול בבעיית רטיבות הוא להבין מה המקור של הבעיה. קל לחשוב שהמקום הבעייתי בקיר הוא גם המקום הבעייתי במערכת. בפועל אין זה כך והמים נוטים לחלחל מטה עד שהם נעצרים כי אין להם מעבר. כשהם נעצרים, הם מצטברים ובסופו של דבר נראה זאת על הקיר.

המקור של הבעיה יכול להיות מרוחק גם מטרים מהמקום בו היא מופיעה. מעבר לכך, יכול להיות מצב שהמקור הוא בקומה העליונה (ולעתים אצל השכנים) ולא בבית שלנו. לכן, המשימה הראשונה היא להבין מאיפה מתחילה הבעיה ורק לאחר מכן לקבל החלטה כיצד לטפל בה.

איתור רטיבות בקיר פנימי עם אמצעים מתקדמים

בעבר לא היו מכשירים שיכלו להצביע על המקור של הבעיה. בעל המקצוע (לרוב אינסטלטור) היה מגיע למבנה ומתחיל לחפור מהאזור הפגוע ועד לאזור הפוגע. שיטה זו הובילה למפגעים מסביב ולא פעם לעלויות יקרות למבנה שלא לצורך.

היום לשמחתנו ישנם כלים מתקדמים אשר בעזרתם ניתן למצוא את המקור המדויק שגורם לנזילה. אין צורך לשבור קירות אך יש צורך במכשירים מתאימים, מיומנות וניסיון בתחום. בעל מקצוע שמכיר היטב את התחום יגיע עם מצלמה תרמית או מקבילה אחרת ויזהה את הבעיה. כל זאת כשהוא בתוך המבנה ולא פוגע בדבר. אם יש צורך הוא יוכל להחדיר מצלמה אל תוך הצנרת.

קריטריונים בבחירת בעל המקצוע

בעל המקצוע שיגיע לאתר רטיבות בקיר פנימי צריך להביא איתו את המכשור המתאים. הוא צריך להיות בעל ניסיון ואם ישנם שכנים שמתנגדים לטיפול או שאינם משתפים פעולה, חשוב לוודא כי הוא יוכל לספק דו"ח מפורט על הבעיה (יש לבדוק מראש אם הוא יכול לעשות זאת ומהן העלויות הנוספות לקבלתו). כדאי לשאול בטלפון כיצד מתבצע התהליך ותוך כמה זמן הוא יוכל להגיע.

חברת תדמור טכנולוגיות מבצעת מדי יום בדיקות במבנים רבים. החברה מתמחה באיתור מפגעים במערכות המים לרבות מערכות אינסטלציה בבתים ובניינים. הזמנת בעל מקצוע דרכנו תאפשר לך לבצע טיפול ממוקד ופשוט יותר מכפי שדמיינת.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!