עובש ורטיבות בקירות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

סימנים שחורים אשר מתחילים להופיע על הקירות, עיבוי והתקלפות של הצבע, מצביעים על בעיה פנימית. הקירות של הבית אמורים להיות יבשים. ברגע שהלחות בהם עולה הם מהווים מקור להתפתחות עובש וטחב, מה שמוביל לריחות לא נעימים, פגיעה במבנה ואפילו סכנה בריאותית.

החיים בסביבה לחה ועם עובש אינם בריאים. צביעת הקירות לא תעזור במקרה זה והיא אפילו עלולה להחמיר את הבעיה. ברגע שישנה מושבה של מזיקים היא מתפתחת לאט, לאט. מעבר עם המברשת גורמת להפצה שלה והניסיון לכסות אותה עלול להאיץ אותה.

כיצד יש להתייחס לעובש ורטיבות

נתחיל מההבנה הבסיסית שאומרת שברגע שיש עובש ורטיבות, יש לטפל בהם. אין להתעלם מהבעיה אך יש להבין כי יש סיבה לאותה בעיה. הסיבה היא בעיה באיטום או בצנרת של הבית. אם הצנרת שבקירות נפגעה, המים יצאו החוצה בהדרגה (ולעתים בבת אחת אך אז לא יהיה סימן מקדים של רטיבות). הדבר יוביל לעיבוי של הקיר, רטיבות או התפתחות של עובש. כל אלו הם סימנים לכך שיש לבדוק מה הבעיה ולטפל בה.

יכול להיות שהבעיה נובעת מאיטום פגום. אם הגג לא אטום באופן מוחלט, מים יחלחלו פנימה ובסופו של דבר תהיה נקודה שבה הם יצטברו ושם יתחילו להיווצר בעיות. גם במקרה זה יש לאתר את הנקודה הבעייתית כדי להחליט כיצד לטפל בה.

עובש ורטיבות בקירות – אבחון לפני טיפול

דרך אחת לטפל בבעיה היא להזמין איש מקצוע שיכסה את הבעיה. יכול להיות שהוא יקלף את הקיר כדי להסיר אותו ויכול להיות שהוא ימליץ על צביעה. זוהי המלצה מרושלת שעלולה לעלות לא מעט ולהחמיר את הבעיה. הדרך הנכונה לטפל בבעיה היא מן היסוד. בצורה זו נשלם פחות כסף והיא לא תחזור על עצמה.

השלב הראשון בטיפול הוא להבין מה גורם לעובש ולרטיבות. אנשים מופתעים לגלות כי פעמים רבות המקור של הבעיה מרוחק מהמקום בו היא נראית לעין. לא פעם פגיעה ולו הקטנה ביותר בצנרת מובילה לחלחול של מים הם יוצאים מטרים ספורים מאותה נקודה. לכן, יש להזמין אנשי מקצוע לאבחון לפני תחילת הטיפול.

להשתמש בציוד מתקדם כדי להבין את הבעיה

הדרך להבין מה גורם לבעיה היא להשתמש בציוד מתקדם ולראות מה באמת קורה בתוך הקירות. שימוש במצלמות תרמיות ומצלמות אינפרה אדום יאפשרו לבעל מקצוע מיומן להבחין בנקודה האחת הבעייתית ביותר. לאחר האיתור אפשר לפתוח את הקיר במקום הנדרש ולטפל במה שגרם להרס הקיר.

לאחר הטיפול הנקודתי אפשר לפעול לטיפול במפגע. יש להסיר את החלקים הרטובים ואת העובש. לאחר מכן יש להשתמש בתכשירים המתאימים לחיסול העובש (כשהם חייבים להתאים לשימוש בסביבת בני אדם) ולבסוף, רק לאחר ייבוש מלא של המקום, ניתן לכסות את הקיר ולצבוע אותו בצבע חדש. חברת תדמור טכנולוגיות תשמח לעמוד לרשותך לטיפול יעיל במפגע.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!