איתור נזילות עם בלון

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

פיצוץ בצנרת יכול להוות עבורכם בעיה לא פשוטה בבית, מה שיכול להוביל לרטיבות בקירות הבית.

אין דבר יותר מאכזב מאשר להגיע לבית לאחר יום עבודה מפרך ולגלות כי מחכה לכם רטיבות בקיר, מה גם שרטיבות אינה דבר שבשגרה, מה שאומר שברגע שזיהיתם רטיבות באחד מקירות הבית שלכם רצוי לטפל בבעיה מהר ככל האפשר על מנת שהרטיבות לא תחמיר, במידה והרטיבות תלך ותחמיר הנזק יהיה גדול יותר וכך גם עלויות התיקון.

הבעיה העיקרית היא, שבמידה ואכן קיימת אצלכם נזילה מהצנרת אינכם מודעים לבעיה, מכיוון שאינה נראית לעין.

מהו הנזק אשר יכולה להיגרם מפיצוץ בצנרת?

כאשר קיים אצלכם פיצוץ בצנרת לא תמיד אתם תהיו מודעים לכך, מכיוון שהצנרת אינה גלויה לעין, דבר זה קצת בעייתי, בעקבות כך המים יכולים להמשיך לחלחל להם, וכן ככל שהמים יזרמו זמן רב יותר בכותלי הבית ייעשה נזק רב.

עם כל זאת שמים הם מבורכים, במצב של פיצוץ בצנרת ונזילה של מים לקירות הבית הם יכולים לעשות המון נזק.

תחילה אתם תתחילו לראות את הרטיבות בקיר, הקיר ייעשה לח, וישנם גם מקרים גרועים יותר בהם הנזילה יכולה להביא לנזק גדול יותר, כמו למשל: סדקים, התפוררות של הקיר, וכן יכול לעלות לכם עובש ופטריות לבית, דבר זה מעלה ריח רע ואינו בריא כלל לדיירי הבית.

לכן, ברגע שהינכם נתקלים ברטיבות ולו הקטנה ביותר, הזמינו בעל מקצוע מומחה בתחומו אשר יוכל לתת לכם מענה ופיתרון מהיר.

חשיבותו של איש מקצוע מומחה אשר משתמש במכשורים טכנולוגיים מתקדמים היא גבוהה, זאת מכיוון שהנזילה לא תמיד נמצאת היכן שמופיעה הרטיבות, אלא שברוב המקרים הנזילה תאותר במקום אחר.

כיצד ניתן לאתר נזילה עם בלון?

במבנה ישנם כמה צנרות:

צנרת מים חמים.

צנרת מים קרים.

צנרת ביוב.

על מנת לאבחן מאיזו צנרת מגיעה הנזילה ניתן לבצע בדיקת לחץ בצנרת מים חמים ולאחר מכן בדיקת לחץ בצנרת מים קרים, במידה ולא נמצאה שם הנזילה, ניתן להכניס בלון לצנרת הביוב בכדי לאבחן האם משם מגיעה הנזילה.

לאחר אבחון בשלוש הצנרות יהיה ניתן להבחין מאיזו צנרת בדיוק מגיעה הנזילה, דבר זה יוכל לעזור לפתור את הבעיה בצורה היעילה ביותר.

כאשר מעוניינים לבצע בדיקה באמצעות בלון כל מה שצריך לעשות הוא: להחדיר את הבלון אל תוך הצנרת על מנת לחסום את ניקוז המים ממנה אל צנרת העירייה, במידה והמים ממשיכים לנזול, אכן קיימת נזילה בצנרת שניתן לטפל בה.

המכשור עושה את ההבדל

לכן, לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע, בדקו מולו האם הוא משתמש במכשור מתקדם על מנת לזהות נזילות.

חשוב מאוד לבדוק עם איזה בעל מקצוע אתם מעוניינים לעבוד, זאת מכיוון שאינסטלאטורים יש המון, אך יכול להיות שמבלי מישים תבחרו אינסטלאטור שרלטן שלא מתעסק עם מכשור מתקדם, דבר אשר יגרום לו בנוסף לעשות הרס רב אשר יהיה מלווה גם בהמון לכלוך, וזאת על מנת למצוא את מקור הנזילה, מה גם שלא תמיד הוא יצליח וכן, ההוצאה שלכם תהיה הרבה יותר גבוהה.

לפני שאתם מביאים אינסטלאטור בדקו טוב קודם לכן האם הוא מקצועי מספיק, כמה זמן הוא בתחום? האם יש לו מספיק ניסיון? האם הוא עובד עם מכשורים טכנולוגיים מתקדמים אשר יכולים לעזור לו לזהות נזילה בצנרת? במידה והוא משתמש בבלון תוכלו להיות רגועים ובטוחים כי אם אכן קיימת נזילה בעזרת הבלון שהוא יחדיר הוא יוכל לזהות אותה בקלות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!