ביצוע בדיקת לחץ בצנרת מים עם חברה המתמחה בתחום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

בדיקת לחץ מים בצנרת תתבצע כחלק מתהליך הבניה או השיפוץ. לפני הנחת הרצפות יש לבצע בדיקה שתעזור לנו לוודא כי כל החיבורים נעשו כהלכה. בנוסף לכך, נבצע את הבדיקה לפני רכישת נכס, חדש או מיד שנייה ובמידה ונראה לנו שישנה בעיה במערכת.

את הבדיקה תבצע החברה המתמחה בתחום בעזרת מד לחץ ייעודי. במידה ותתגלה תקלה או בעיה במערכת, החברה תוכל להסביר לנו באופן מדויק במה מדובר ומהן האפשרויות שעומדות לרשותנו כדי לתקן אותה.

חשיבות מדידת הלחץ בצנרת

הצנרת שלנו צריכה להעביר את המים ממקום למקום באופן מאוזן וקבוע. הלחץ לא צריך להיחלש, לא עם השנים ולא תוך כדי שימוש. כמו כן, הלחץ לא אמור להיות חזק מדי. לחץ חלש או חזק עלול להצביע על בעיה. לעתים הלחץ יפחת בברז אחד כתוצאה מסתימה מקומית ואבנית, אך כשזו לא הסיבה, עלינו לבצע בדיקה מקיפה.

לחץ מים שפוחת, באחד או יותר מהברזים. בפתאומיות או באופן קבוע, יכול להצביע על נזילה בצנרת. מסיבה זו אין להתעכב עם הבדיקה ויש לקרוא לחברה המתמחה בתחום זה כדי לבדוק אם זו אכן הבעיה ואם כן, לאתר את המקור. חשוב מאד לבצע את הבדיקה גם בסיום שלב הנחת הצנרת בבניה או שיפוץ, גם לפני רכישת נכס וגם במידה וזרם המים נחלש או מתחזק באופן משמעותי.

ביצוע בדיקה במבנים פרטיים, ציבוריים ועסקיים

בדיקת לחץ בצנרת מים מיועדת לדירות בבניינים, בתים פרטיים, מבנים ציבוריים ועסקים. הבדיקה תתבצע בעזרת מד דיגיטלי והחברה תסגור את קו המים לפי הנדרש. חשוב לבצע את הבדיקה ועם זאת כדאי לדעת שאין צורך לשנות את סדר היום שלנו. הבדיקה קצרה, אינה דורשת שינויים במבנה ואנחנו יכולים לחזור לשגרה במהרה.

הבדיקה אינה יקרה, היא מאפשרת לנו לקבל תוצאות מהימנות ולקבל החלטות משמעותיות שנוגעות לנכס. במקרה של רכישה, היא יכולה להשפיע על המחיר שנשלם או אם נחליט לבצע את העסקה. במקרה של תקלה, נוכל לטפל בה בהקדם ואין זה משנה איזה סוג נכס יש ברשותנו.

מה נוכל לעשות עם תוצאות הבדיקה?

תוצאות הבדיקה יכולות להיות שונות בין מבנה למבנה ולא תמיד ישנה תקלה. הבדיקה יכולה לגלות לנו שהמערכת תקינה (וזו התוצאה המועדפת) ושכל שיש לעשות הוא לשנות את הלחץ בברז הראשי. במקרים ובהם ישנן תקלות, הבדיקה תגלה לנו מהו המקור שלהן. באמצעותה נוכל לגלות האם הבעיה היא בצנרת בתוך הבית או שמקור הבעיה הוא מחוץ לבית.

ישנם מצבים בהם הלחץ של המים בתוך הדירה אינו מיטבי בשל בעיה מערכתית בבניין. התוצאות של הבדיקה יאפשרו לנו לא רק לדעת אם ישנה תקלה אלא גם לגלות מהו המקור שלה וכיצד נכון לטפל בה. כדי לקבל את התוצאות המהימנות חשוב להזמין חברה שמתמחה בתחום זה.

בדיקת לחץ בצנרת מים על ידי מומחים

את הבדיקה תבצע חברה המתמחה בתחום. החברה צריכה להיות בעלת רקע הנדסי ולהגיע לנכס עם ציוד הנדרש לכך. בנוסף, על החברה להחזיק במצלמות אינפרה-אדום אשר יוכלו לעזור לנו לאתר את המקור של התקלה, אם ישנה כזו.

אינסטלטור או שיפוצניק לא יוכל לבצע את הבדיקה ללא הרקע המתאים וללא הציוד הנדרש. בעת שיפוץ, לפני רכישת נכס ובמידה ונראה לנו שיש בבית תקלה, נוכל לפנות לחברת תדמור טכנולוגיות. החברה מכירה היטב את התחום ותוכל להגיע אלינו בזמינות גבוהה ולתת לנו תוצאות מהימנות והמלצות להמשך טיפול, לפי הנדרש.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!