גילוי נזילות מים – כל הסיבות האפשרויות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילות מים בבית נחשבות לדבר מורכב שכן לא כל הנזילות הינן סמויות. יש נזילות שמתגלות רק אחרי תקופה ואחד הסממנים המובהקים לכך שיש נזילה הוא התנפחות חשבון המים שלנו. בכדי לאתר נזילה, נדרשים כמה דברים: האחד בעל מקצוע המבין במערכות אינסטלציה, ביוב, צנרת ומערכות איטום לצד שימוש במכשור בטכנולוגיה מתקדמת הפועל בטכנולוגיית אינפרא אדום המציגה הפרשי טמפרטורות בצורה מדויקת ומאפשרת לאתר את מקור הנזילה מבלי לגרום לנזק לקירות או לחיפויים. כל מה שחשוב לדעת על גילוי נזילות מים, במאמר הבא.

גילוי נזילות מים – כל הסיבות האפשרויות

גילוי נזילות מים הוא תהליך המסייע לזהות ולהבין את מקור הנזילה. חשוב להבין שעד שהמים מגיעים לקירות או רצפת הבית, הם יכולים לעבור מסלול לא מבוטל ולכן לא תמיד המקום שבו אנו מזהים את המים מעיד בהכרח על מקור הנזילה.

הסיבה הראשונה שיכולה לגרום לנזילת מים קשורה למצוף במערכת הניאגרה שאיננו סגור עד הסוף. שחיקה של האטמים היא לרוב הסיבה לכך. גם מערכת צינורות ישנה אשר גורמת להיווצרות של קורוזיה יכולה לגרום לנזילה. באופן כללי, מערכת הצינורות הביתית מתוכננת מראש ובנויה במטרה לעבוד עם לחצי מים מסוימים. כאשר לחץ המים גבוה ומכביד על הצינורות, נוצר מצב של הפרשי לחץ אשר גורמים לנזילה. בנוסף, חיבור לקוי של צינור המים אל מכונת הכביסה או ברזים דולפים, יכולים גם כן להעיד על נזילה ביתית.

סימנים להופעה של נזילת מים:

  • פטריות
  • עובש
  • טחב
  • התנפוחויות וקילופי צבע בקירות, באזור הפאנלים או בתקרה
  • הופעה לא רצויה של מים
  • כתמי רטיבות

כיצד מגלים נזילות מים?

ברוב המקרים, לא נזהה זרם ישיר של מים, אלא את אחד מהסימנים שתיארנו לעיל. אם נטפל בתסמין בין אם זה עובש או קילוף של הקיר, בחלק גדול מהמצבים, הבעיה תחזור תוך זמן קצר. בשונה מבעבר, אז היו שוברים את קירות הבית מה שהיה גורם להמון בלאגן, לכלוך שלא לדבר על הוצאה כספית אדירה, היום באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו מצלמות תרמיות והחדרת סיבים אופטיים,איתור נזילות מים בבית ניתן להבין את מקור הנזילה ולפתור את הבעיה מבלי לשבור את הקיר. הטכנולוגיה פועלת לפי הפרשי טמפרטורה אשר מאפשרים להבין איפה הבעיה ממוקדת.

נזילות נחשבות לאחד מליקויי הבנייה הקשים, המורכבים והבעיתיים, הן לזיהוי והן לטיפול. לכן, יש חשיבות רבה לפניה למומחה בתחום שידע לזהות את מקור הנזילה ולפתור את הבעיה מהשורש במטרה למנוע הופעה חוזרת של רטיבות.

גילוי נזילות מים עושים רק עם מקצוענים

אנו עובדים עם מהנדסים ובעלי מקצוע מנוסים בתחום איתור הנזילות. המומחים שלנו יספקו לכם מענה עבור כל שאלה שעולה לכם וילוו אתכם לאורך כל תהליך התיקון. אנו עובדים עם המכשור המתקדם ביותר לרבות מצלמות תרמיות משוכללות, מדי לחץ, ציוד אלקטרו מגנטי, איתור נזילות באמצעות גז, ציוד אלקטרו אקוסטי ועוד. הציוד בו אנו עושים שימוש עוזר לנו לזהות את נתיב חדירה המים וכך לאתר את מוקד הרטיבות בקירות, בתקרה או ברצפה.

נשמח לסייע לכם באיתור ופתרון קשת רחבה של בעיות ותקלות הקשורות לנזילות מים: נזילות מצנרת הביוב, המים וממרזבים, נזילות בעקבות ליקויי איטום, נזילות בחדרי אמבטיה, שירותים ומטבחים, סדקים ועוד…

בנוסף, לאחר תיקון הליקויים אנו מבצעים בדיקה נוספת, בכדי לוודא שהכל כשורה וכי אין נזילות או בעיות נוספות. לקבלת הצעת מחיר ומידע נוסף על איתור נזילות וליקויים, השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם תוך זמן קצר ממש בקרוב.

גילוי נזילות מים

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!