גיליתם רטיבות בקיר אמבטיה – מה ניתן לעשות?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

את המשפט "אם הקירות היו יכולים לדבר" מייחסים למה שקורה בתוך הבית. ברור לנו שמה שמתרחש בין כותלי הקירות נשאר שם, אך מה שמתרחש בתוכם, יכול לבוא לידי ביטוי ועלינו רק לקרוא את הסימנים. בניית המבנה דורשת בין היתר העברה של צנרת המים (ומערכות נוספות). כאשר הצנרת נפגעת, נתחיל לראות על הקיר סימן של רטיבות בקיר אמבטיה או בכל מקום אחר בבית, או שיחל להופיע עובש. לסימנים אלו עלינו להתייחס ברצינות רבה.

מתקן נזילות מים

טיפול בבעיה ולא בסימן

חלקנו ניטה לטפל בסימן המופיע על הקיר. ננקה את העובש על ידי ייבוש וצביעה מחדש ונתעלם מכתם קטן של רטיבות. הטיפול המקומי בסימפטום עלול לגרום להחמרה של הבעיה. למעשה, עלינו לשמוח על כך שהסימנים הללו הופיעו ולהזמין בעל מקצוע בהקדם. חלקנו חושבים כי רטיבות בקיר אמבטיה היא תמיד תוצאה של חוסר אוורור, אך כדאי לבחון את המצב ולא להתעלם ממנו.

אם הצלחנו לייבש את האזור על ידי אוורור, מומלץ להמשיך לעקוב אחר האזור ועדיף להתייעץ עם בעל מקצוע ולבחון כי אין בעיה חמורה יותר במערכת האינסטלציה שלנו. במידה ונמצאה בעיה במערכת, אז נוכל לטפל בה ביעילות.

בעיות שיכולות ליצור רטיבות בקיר אמבטיה

ישנן מספר בעיות אשר יכולות להתבטא ברטיבות מקירות האמבטיה. בעל המקצוע יתחיל מאיתור הבעיה ורק לאחר שידע במה מדובר יוכל להמליץ על הטיפול המתאים.

סדק בצנרת

סדק בצנרת, בדיוק בקיר האמבטיה או במקום אחר לאורך הקו, יכול להסתיים ברטיבות בחדר. הסדק גורם לנזילה קבועה, מה שיוביל להחמרה של המצב ובנוסף לבזבוז קבוע של המים. אחד הסימנים שיכולים לעזור לנו להבין אם מדובר בבעיה בצנרת הוא שעון מים שממשיך לנוע גם כאשר כל הברזים סגורים או לחילופין חשבון מים שמתחיל לטפוח ללא סיבה.

כשל באיטום הגג

אלו מאיתנו שמתגוררים בקומה העליונה ביותר בבניין או בבית פרטי, יכולים לראות כתם על התקרה של חדר האמבטיה. הכתם יכול להיות תוצאה של כשל באיטום של הגג. יכול להיות שהאיטום לא נעשה מלכתחילה כפי שנדרש ויכול להיות שהוא נפגע. בדיקה מקצועית ועלייה לגג תוכל לעזור לנו לאתר את הבעיה.

בעיית איטום במקלחת

בעיה זו תופיע בדרך כלל תקופה לאחר ביצוע שיפוץ במבנה. כאשר בעל המקצוע שביצע את העבודה לא אטם כראוי את נקודות החיבור בין המקלחת לבין הקיר, התוצאה תבוא לידי ביטוי על הקיר. במקרים אלו נראה רטיבות על הקיר, הופעה של עובש וקילוף של הקיר.

צינור מים

בדיקה לפני טיפול רטיבות בקיר אמבטיה

הטיפול במקרה של רטיבות בקיר אמבטיה יהיה תואם לסוג הבעיה. בעל המקצוע יצטרך לבצע בדיקה בטרם יתחיל לפתוח את הקירות. כיוון שמדובר בחדר אמבטיה, נרצה להיעזר בבעל מקצוע שיכול להגיע עם ציוד איתור מתקדם כך שלא יתבצעו פעולות של חפירה בקיר והוצאת קרמיקה שלא לצורך.

השימוש במצלמה טרמית לאיתור נזילות מים ומכשירי איתור יכול לא רק לתת לנו אבחנה מדויקת אלא גם יאפשר לנו לחסוך הרבה כסף על חפירות מיותרות בבית. לכן, בעת השיחה עם החברה המתמחה בתחום מומלץ לשאול כיצד היא ניגשת לפתרון והאם יש ברשותה אמצעי הדמיה מתאימים.

להיעזר במומחים בתחום

בכל הנוגע לטיפול בבית שלנו, נרצה לפנות אל אנשי מקצוע מנוסים שמגיעים בזמן ועם ציוד מקצועי. חברת תדמור טכנולוגיות עומדת לרשותנו ומציעה לנו איתור יעיל של הבעיה, שקיפות בתהליך העבודה ויסודיות. החברה תבצע איתור נזילות ותזהה את מקור הפגיעה לפני שתתחיל לבצע פעולה כלשהי שעלולה לפגוע בקירות או בקרמיקה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!