חיתוך שורשים בביוב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

כששורשי העץ חודרים למערכת הביוב הצפה בשירותים? סתימה בביוב? יתכן שאתם סובלים משורשים שחדרו למערכת הביוב. מה עושים במצב כזה? מהשלב הזה ועד השלב הבא, תצטרכו לסמוך על אנשי מקצוע שיעשו עבורכם את עבודת חיתוך שורשים בביוב עד לתפקוד מלא של כל הבלגאן שמתרחש מתחת לאדמה.

חיתוך שורשים בביוב – מלאכה למקצוענים בלבד

שורשים בביוב הם בעיה הגורמת לסתימה בביוב. נשמע מסובך? הבעיה נעוצה בשורשי עצים החודרים למערכת המנקזת הכל. כדי לטפל בשורשי הביוב הבעייתיים אתם צריכים אנשי מקצוע שיבחנו מה גרמו השורשים למערכת, אם הם גרמו לנזקים בצנרת, כיצד ניתן לטפל בבעיה "מן השורש" (תרתי משמע) ואיך למנוע אותה שוב.

לטפל בבעיה מן השורש

העצים נושמים בדיוק כמונו, בני האדם. הם הטביעו חותם בכל חלקה הקרובה לביתכם. השורשים שלהם יבקשו לשתות מים ומזון מכל עבר, ולכן קיים סיכוי שמערכת השורשים תתרחב מיום ליום. זו הסיבה שעלולה לקרות תקלה בצנרת, במקומות נוספים בתוך הביוב, לשם מגיעים השורשים. חלק מטיפול מונע יהיה נטיעת עצים במרחק של כמאה מטרים מביתכם.

לעתים השורשים בביוב גורמים לנזילות מים וביוב מהביוב ונדרש להזמין מומחה לאיתור נזילות מים במצלמה טרמית

כדי לטפל בבעיה שהשורשים יוצרים, צריך לדעת היכן ממוקם השורש, לחתוך את השורשים, לנקות את הצינורות, לקטול שורשים ועוד. מצלמת ביוב תסייע לכם לאתר את הבעיה בלי מאמץ רב, אך הצילום חייב להתבצע בידיים מקצועיות, מיד אחר כך יגיע תורם של אנשים מיומנים שלמדו את פעולת חיתוך השורשים בדייקנות.

צילום, חדירה ושחרור

חיתוך שורשים בביוב יתבצע באמצעות מכונה מתקדמת, אחרי צילום קווי ביוב מדויק שייעשה, המכונה תחדור למקום שנסתם בצינור בגלל השורש העקשן. השורשים שייחתכו ישחררו את הסתימה. אחר כך יותזו מים רבים ויופעל לחץ עד רגע השחרור של הסתימה. בנוסף לחיתוך השורשים, קיימת אפשרות להכניס חומר קוטל שורשים, ואין סיכוי שהם יצמחו מחדש. פעם בשנה כדאי ומומלץ לבצע טיפול מונע של הסתבכות שורשים בביוב. עדיף להיות מסודרים בעניין  ולא לחכות למחר.

עולם ביוב – עולם תחתון של הרפתקאות

עולם הביוב הוא עולם מורכב. מי שעוסק בביוב, לא רואה את הרתיעה כמו בני האדם. עבור איש הביוב יש אדרנלין ואקשן בפתרון הבעיות ב"עולם התחתון" מתחת לאדמה. קסם של ממש לשחרר סתימות, להגיע לקווים, לאתר את הבעיות, לנתק את השורשים המפריעים. רק אנשי מקצוע מיומנים יודעים את מלאכתם היטב ועושים זאת במהירות, במכשור מתקדם, בלי לפגוע בצנרת ובחלקים נוספים, הכל נעשה חלק, על הצד הטוב ביותר, לכן בפעם הבאה שיש לכם סתימה, אל תהיו גיבורים בעצמכם, אל תנסו לפתוח את הביוב ולאתר את הבעיה, אתם עלולים לגרום לנזק נוסף. תנו לאחרים לפעול בחוכמה, במרץ ובתבונה. אתם לא יודעים כמה דייקנות נדרשת בעולם הסבוך של הביוב, רק מומחים לעניין מבינים כמה חשוב לפעול בזהירות כדי למנוע הרס של ביוב שלכם. מערכת הביוב היא מערכת מאתגרת ומסועפת. איש מקצוע יודע לתפעל אותה נכון ולמנוע בעיות עתידיות.

חיתוך שורשים בביוב

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!