מה עושים עם רטיבות בקיר?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

כאשר מתחילה רטיבות בקיר או בבית, המשמעות יכולה להיות קשה מאוד, רטיבות יכולה לגרום לטפטופים מאזור הקיר וכן לקילוף צבע הקיר עצמו, דבר זה יכול להיות במראהו האסטטי מכוער מאוד וכן להעלות עובש.

מומלץ מאוד ברגע שמתחילה רטיבות בקיר להזמין בעל מקצוע אשר מומחה באיתור רטיבות, וכך להחליט מה ניתן לעשות על מנת לתקן את הרטיבות בזמן הקצר ביותר.

ישנם מקרים בהם אינכם יכולים לזהות את הרטיבות אך חשבון המים שלכם יהיה לא קטן בלשון המעטה, במקרה כזה כמובן מומלץ להביא איש מקצוע אשר מתעסק עם מכשורים טכנולוגיים שיכולים לסייע באיתור נזילות.

דליפה בצנרת
Plumber fixing white sink pipe with adjustable wrench.

כיצד ניתן להימנע מרטיבות בקיר?

חשוב מאוד לדאוג לאיטום טוב של המבנה, גם אם מדובר בבית חדש תמיד ישנה האפשרות שהאיטום של המבנה הינו איטום לקוי, דבר זה יכול לגרום לנזילות רבות במיוחד בימי החורף הגשומים.

כיום, ישנם המון חומרי איטום, אך כל חומר יתאים לכם למקום אחר לכן, במידה והינכם מחליטים לעשות זאת בעצמכם מומלץ להיוועץ עם מומחה באיטום לפני האיטום, על מנת שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר, וכן לא תיפגעו מרטיבות בקיר אשר יכולה לגרום לכם להוצאה כלכלית לא קטנה.

חשוב לדעת שרטיבות הולכת ומחמירה ולכן, במידה ואתם מודעים לרטיבות בבית מאוד מומלץ לעשות טיפול מיידי של איטום המבנה על מנת שהרטיבות לא תגדל ותיעשה חמורה ממה שהייתה.

 טיפול ברטיבות בקירות:

מאוד מומלץ כאשר מבחינים ברטיבות בקיר לטפל בנושא מכמה סיבות:

  • רטיבות מביאה לעובש, ועובש הינו דבר אשר אינו בריא כלל ויכול להביא איתו מחלות שונות.
  • רטיבות יכולה לגרום לנזק למבנה ולכן, מומלץ לטפל ברטיבות מהר ככל האפשר על מנת למנוע מהרטיבות להתפשט, וכן על מנת לחסוך הוצאות גדולות יותר לאחר מכן.
  • רטיבות יכולה לעבור מהקיר לריהוט הצמוד אליו, וכך יכולה להרוס את הריהוט.
  • רטיבות יכול להוציא ריח מאוד לא נעים אשר יהיה לכם בבית.

כאשר אתם נתקלים ברטיבות בקיר חשוב מאוד לא להזניח את הנושא, במקרה של רטיבות זה כבר אומר שקיימת בעיה, במידה ולא תטפלו בזמן בבעיית הרטיבות, הרטיבות תלך ותחמיר, כמו כן הבעיה שגורמת לרטיבות תיעשה חמורה יותר.

במקרה שבעיית הרטיבות מחמירה, יכול להיווצר לכם קילופים בקיר, עובש, סדקים בקיר, דבר זה הינו חמור מכיוון שיכול לגרום לאי יציבות של הבית, ובנוסף עלות התיקון של הבעיה יעלה לכם לא מעט כסף ולכן, על מנת לטפל בבעיה שלא תחמיר ולחסוך בהוצאה כלכלית גדולה מומלץ לטפל בבעיה ברגע שמבחינים בה.

חשוב לדעת כי כאשר הרטיבות מעלה עובש או פטריות בקיר המבנה, דבר זה אינו בריא כלל לבני אדם אשר נמצאים במבנה, וכן שואפים אוויר מזהם לגופם.

לכן, כאשר אתם נתקלים ברטיבות בקיר מומלץ מאוד לבדוק עם איש מקצוע האם הוא משתמש בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות אשר יוכלו לעזור לו לטפל בבעיה מהשורש, כאשר תמצאו חברה מקצועית אשר תוכל לעזור לכם לטפל בבעיה אנו נמליץ לכם לבדוק מול אותה חברה את עלויות התיקון של אותה בעיית רטיבות.

דבר זה הינו חשוב על מנת שתוכלו להבטיח כי אכן המחיר יהיה הוגן עבורכם, כאמור לפני שאתם מזמינים חברה מקצועית תהיה לכם האפשרות לעשות בירור מחירים מול חברות אחרות, רק חשוב מאוד לזכור כי לא תמיד המחיר הנמוך יותר הוא הטוב יותר, בדקו אילו חברות אלו ובדקו גם המלצות איתור נזילות מים על אותם חברות ככה תוכלו להיות בטוחים כי החברה אותה תבחרו לקחת תהיה הטובה ביותר עבורכם!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!