נזילות מי גשם: מאיתור הנזילה לפתרון הבעיה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

כאשר עונת החורף מגיעה היא מלווה בגשמי ברכה רבים, מה שפחות מבורך הוא הנושא שמי הגשמים חודרים לבית וגורמים לנזילות.

במידה והבית שלכם סובל מרטיבות וגם נזילות מי גשם כנראה שיש לזה סיבה מוצדקת.

חשוב מאוד לזהות את הנזילות בקיר בכדי שהנזילה לא תחמיר ותוכלו לטפל בבעיה בזמן.

על מנת לטפל בבעיה מומלץ להבין מהיכן מגיעה הנזילה וכמובן מהי הסיבה שבעקבותיה נגרמה הבעיה וזאת על מנת שהטיפול יהיה מדויק, וכן ימנע מכם עלויות מיותרות בהמשך.

חשוב לדעת כי כאשר יש נזילות מי גשמים מדובר בכשל בנייה, במידה והינכם גרים בבניין משותף עליכם לבדוק מול וועד הבניין בכדי שהוא יוכל לאתר את מקור הבעיה או להזמין חברה שמתמחה באיתור נזילות מים.

כמו כן, במידה ויש לכם ביטוח על הדירה ככל הנראה הטיפול בבעיה ייעשה על חשבון הביטוח, מומלץ לבדוק!

בודק נזילות מים

מה יכול להיות הגורם לנזילות מי גשם?

ישנם כמה אפשרויות לבעיות אשר בעקבותיהם תוכלו לסבול מנזילת מי גשמים:

  • בעיית ניקוז – במידה והניקוז על הגג אינו תקין או אם ישנה בעיה של סתימה בניקוז, מי הגשמים מצטברים על הגג, וכן יכולים לחלחל ולגרום לנזילה.
  • חומרי איטום – במידה ומדובר בחומר איטום באיכות נמוכה, יכולים להיווצר סדקים אשר דרכם מי הגשמים מחלחלים וגורמים לנזילה.
  • ליקויים בבניית הבית – מקורות הליקויים הם בדרך כלל איטום לקוי של דלתות חיצוניות.

כל אלו יכולים לגרום לבעיה של נזילת מי גשמים אל ביתכם.

מה יהיו הסימנים כאשר יחדרו מי הגשמים אל ביתכם?

קיימת האפשרות כי תהיה רטיבות ונזילות מי גשם בקירות הבית, אך חשוב לדעת כי קיימת האפשרות שאת הנזילה או הרטיבות אתם תראו כמה ימים לאחר ירידת הגשם, אך קיימת גם האפשרות כי אם מדובר בימים מתמשכים של גשם אתם תוכלו לזהות את הנזילה במהלך ימי הגשמים.

בנוסף, תוכלו לזהות כי יש נזילה בעקבות כך שהקיר יהיה רטוב ולח, כמובן שקיימת האפשרות כי יעלה עובש על הקיר, כך שלא יהיה לכם קשה לזהות כי אכן קיימת נזילה בביתכם.

ישנם מצבים כי הנזילה בקיר לא תיראה לכם חמורה, אך חשוב לציין כי הבעיה יכולה להיות חמורה הרבה יותר מכפי שהיא נראית ולכן, ברגע שהצלחתם לזהות איתור רטיבות או נזילות מי גשם בביתכם, מומלץ לטפל בבעיה על מנת שלא תחמיר, כך גם תוכלו לחסוך לכם הרבה בלאגן ועלויות גבוהות מיותרות.

מהו הפיתרון הטוב ביותר לטיפול בנזילות מי גשמים?

ברגע בו אתם מבחינים כי אכן קיימת אצלכם נזילת מי גשמים, חשוב לפנות למאתר נזילות או לחברה מקצועית אשר מתעסקת עם מכשורים טכנולוגיים חדשניים, כך שיוכלו לאבחן את מקור הבעיה בצורה האמינה והיעילה ביותר, יש לציין כי כאשר יש נזילה מהקיר לא תמיד הבעיה תהיה במקור הנזילה ולכן, איש מקצוע מומחה אשר מגיע עם מכשורים מתאימים יוכל לאתר את מקור הבעיה, וכך לטפל בה בצורה היעילה ביותר.

איתור נכון של מקור הנזילה הינו החשוב ביותר, ברגע שמאתרים נכון את מקור הבעיה אפשר להגיד שחצי מהעבודה כבר נעשתה מכיוון שאיש מקצוע מומחה יוכל לטפל ישירות בבעיה, וכן לטפל בה באופן נקודתי כך שלא תחזור על עצמה שנית.

דבר זה יכול לחסוך לכם עלויות מיותרות וגבוהות.

לאחר טיפול בבעיית הנזילה יש כמובן צורך לחכות עד ייבוש המקום על מנת לתקן את הקיר בצורה הטובה ביותר, מומלץ לתת לאיש מקצוע לעשות זאת עבורכם כך שזה ייעשה בצורה מדויקת וטובה ביותר.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!