פיצוץ בצנרת – טיפול על ידי אנשי המקצוע

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

פיצוץ בצנרת זו אחת התופעות שאף אחד מאיתנו לא רוצה לחוות. לעתים ישנם סימנים מקדימים לכך שישנה בעיה במערכת המים, כמו רטיבות בקירות או חשבון מים גדול, אך לא פעם הפיצוץ קורה בלי כל התראה. כך או אחרת, ברגע שמתחילה הבעיה והמים לא מפסיקים להשפריץ לכל עבר, הדבר הראשון שעלינו לעשות הוא לסגור את הברז הראשי של הבית.

סגירת הברז הראשי

אם אנחנו מתגוררים בבית פרטי לרוב נדע לאתר את מיקום הברז הראשי. פעמים רבות הוא יהיה ליד שעון המים וכל שעלינו לעשות הוא לסובב אותו ולמנוע ממים נוספים להיכנס למערכת ולצמצם את הנזק. במקרה של מגורים בבניין משותף, לכל דירה אמור להיות ברז ופעמים רבות הוא יהיה מחוץ לבית, גם כן בצמוד לשעון המים.

לאחר סגירת הברז הראשי לא יהיה עוד זרם של מים ולאט לאט הזרימה תיחלש. אין זה אומר שהפיצוץ תוקן אלא שזה הזמן לקרוא לאיש המקצוע שיגיע בהקדם. שלא כמו תקלות רבות אחרות בבית, במקרה של פיצוצים בצנרת החיים שלנו יעצרו ויחזרו לסדרם רק לאחר התיקון.

יש לציין כי לעתים הפיצוץ שמופיע אצלנו בבית הוא במקור מהצנרת של השכנים. במקרה זה יש לפנות אליהם מיד לסגירת הברז הראשי. סימן לכך שהמקור של הפיצוץ הוא אצל השכנים יהיה דליפת מים מהתקרה או המשך הזרם לאחר שכבר סגרנו את הברז הראשי.

פיצוץ בצנרת

הזמנת בעל מקצוע לתיקון פיצוץ בצנרת

בעל המקצוע צריך להגיע אלינו במהירות וזאת כדי שנוכל לחזור לשגרת החיים. עד להגעתו נוכל לטפל במים במקום ולפנות אותם לנוחיותנו. המצב אמנם יפגע בשגרה שלנו אך עלינו לדעת כי ניתן לבצע תיקונים תוך זמן קצר יחסית.

לאחר שיגיע בעל המקצוע הוא יאתר את הבעיה ויפעל לטיפול. הטיפול יכול להתבצע על ידי בדיקות רטיבות, החלפת חלק קטן, החלפת מחבר בין שני צינורות ויכול לדרוש החלפה של חלק גדול יחסית. הכל תלוי במצב המערכת וסוג הצנרת. התיקון בצינורות ממתכת לעתים ידרוש יותר זמן, מיומנות והבנה בסוג זה של צנרת לעומת הפלסטיק או מערכות הבנויות כשרוול.

תיקון פיצוץ בצנרת מתחת לבלטות

פיצוצים בצנרת דורשים טיפול מידי וככל שקל יותר להגיע אל המקום כך העבודה תהיה נקייה ומהירה יותר. כאשר הפיצוץ הוא תחת הרצפות יש להרים אותן ולאחר התיקון להחליף את הרצפות הקודמות. רגע לפני ההרמה ותחילת העבודה חשוב לוודא כי הבעיה היא אכן באזור המדובר ולא במקום אחר. לפעמים המקור של הנזילה במקום אחד אך המים נוזלים במקום אחר ונרצה להיות בטוחים בעבודה לפני שמאתר נזילות מרים את הרצפות.

סיום התיקון

תיקון פיצוצים בצנרת דורש הגעה אל המערכת. לכן, אנחנו נישאר עם חור בקיר או ברצפות. המטרה שלנו היא לחזור לשגרת החיים במהרה, אך לעולם לא על חשבון איכות העבודה והגימור של המקום. במקרה ובעל המקצוע ימליץ להשאיר את האזור חשוף לשבוע או שבועיים, מומלץ לעשות זאת.

ההמלצה תבוא מתוך מטרה לאפשר לאזור שנרטב להתייבש ולהתאוורר ובכך למנוע היווצרות עובש. את הסגירה הסופית של האזור נבצע לרוב לאחר כעשרה ימים עד שבועיים. מעבר למטרד האסתטי, אין כל סיבה שלא נוכל לחזור לשגרת חיינו לאחר שבעל המקצוע סיים את התיקון.

להזמין חברה מקצועית

חברת תדמור טכנולוגיות עומדת לרשותנו בכל הנוגע לטיפולי פיצוצים בצנרת ואיתור נזילות מים. לאחר שסגרנו את הברז הראשי יש להתקשר לחברה, להסביר כי אנו חווים פיצוץ בצנרת והחברה תדאג לספק לנו מענה מהיר ויעיל.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!