צילום תרמי לאיתור נזילות בירושלים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

הבית שלנו צריך להיות המקום המוגן, זה שנעים לנו לחזור אליו. מערכות רבות פועלות בו זמנית בבית ומשרתות אותנו, בין אם אנחנו מבחינים בהן ובין אם הן נסתרות. מערכת האינסטלציה היא אחת מהמערכות שעובדות בשבילנו כל הזמן. מערכת זו יכולה להיות פעילה שנים רבות ללא כל בעיה, אך כאשר ישנה תקלה עלינו לאתר אותה ולטפל בה בהקדם.

גורמים לנזילות

ישנם גורמים שונים אשר יכולים להוביל לנזילה בנכס. התיישנות של המערכת, פגיעה וחיבור לא נכון, כולם יכולים לגרום לכך שהמים יזרמו בתוך הקירות או המרצפות. מעבר לכך שהנזילה גורמת לנזק, לא תמיד המקום בו אנחנו רואים אותה הוא המקום הבעייתי ולכן עלינו גם לאבחן את המיקום בו עלינו לטפל.

גם איטום לא ראוי של הגג או פגיעה באיטום שהתבצע (כמו גם התיישנות) יוכל להוביל לנזילה של המים מהגג אל תוך הבית שלנו. אלו מאיתנו שמתגוררים בירושלים ובסביבתה יזמינו צילום תרמי לאיתור נזילות בירושלים כדי לגלות את המקור של הבעיה ולטפל באופן ממוקד.

היכן נראה את הנזילה ומה המקור שלה?

את הנזילה אנחנו יכולים לראות במקומות שונים בבית. העובדה שהבחנו בנזילה אינה אומרת שזהו המקום הבעייתי. עלינו לדעת כי רק איתור מקצועי יוכל להצביע על המקור של הנזילה.

נזילה בקירות

פגיעה במערכת הצינורות יכולה להתבטא ברטיבות בקירות ואפילו נזילה מתוכם. הסיבות לנזילה מסוג זה יכולה להיות פגיעה של הצינור או בחיבור בין שני צינורות. הסיבות לפגיעה יכולות להיות התיישנות של המערכת, פגיעה פיזית כתוצאה מעבודות שיפוץ שבוצעו במקום ויכולה להיות תוצאה של התחממות יתר של המים.

נזילה על התקרה

נזילה בתקרה תופיע או בדירות אחרונות כשהגג לא אטום או שהיא תופיע כתוצאה מבעיה בקומה למעלה (בבניינים משמעות הדבר שהבעיה היא אצל השכנים מלמעלה). הדרך הטובה ביותר להבין מהו המקור של הבעיה וטיפול בלי להיכנס לשיפוץ יקר שלא לצורך, הוא לבצע צילום תרמי לאיתור נזילות בירושלים, עבור אלו מאיתנו שמתגוררים בעיר ובסביבתה.

נזילה בחיבורים

סוג אחד של נזילה נובע מעבודה שלא התבצעה בצורה המיטבית. קורים מקרים בהם אנשי המקצוע שהיו מעורבים בתהליך הבניה או השיפוץ לא הקפידו על חיבורים בין החלקים הקשורים במערכת המים כמו שצריך. התוצאה יכולה להיות נזילה סביב האסלה, באזור הכיור, סביב האמבטיה, במטבח ובכל מקום שישנו חיבור בין המערכת לכלי סניטרי.

חשיבות צילום תרמי לאיתור נזילות בירושלים

ישנה חשיבות רבה לעבודת איתור הנזילות. מערכת האינסטלציה מורכבת והמים שמופיעים במקום אחד יכולים להגיע אליו גם אם הפגיעה היא במקום אחר. ניחושים לגבי המיקום של הבעיה עלולים להסתיים בעלויות תיקון גבוהות, לכלוך רב ולא מעט נזק. הדרך הנכונה והפשוטה ביותר לטפל בצנרת במקום הנכון היא לבצע צילום תרמי.

מצלמה אשר מזהה את הטמפרטורה בקיר תצביע על המקור בו הנזילה מתחילה. את המצלמה יפעיל איש מקצוע בעל הכשרה מתאימה וניסיון רב. התוצאה שנקבל תהיה מדויקת ונוכל להבין מה עלינו לעשות כדי לטפל במערכת שלנו ביעילות במינימום הוצאות.

לפנות לחברה המתמחה בתחום

בכל מה שנוגע לטיפול במבנה שלנו, אנחנו רוצים תמיד לפנות לאנשים המומחים בתחום. חברת תדמור טכנולוגיות עומדת לרשותנו. החברה מביאה איתה ציוד מקצועי וניסיון רב. בעזרת המצלמה אנשי המקצוע יאתרו את המיקום הבעייתי של התקלה ואנחנו נוכל להשתמש בנתונים כדי לבקש מאנשי המקצוע לבצע את התיקון במקום הנכון. כל זאת במינימום לכלוך ותוך הבנה של מצב הנזילה ומערכת המים שלנו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!