רטיבות בתקרה מהשכן

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

כאשר אתם מגלים רטיבות בקירות של הבית זה יכול ממש לבאס, וכן להכניס אתכם להוצאות אשר לא מתוכננות כלל, עם זאת ניתן לטפל בנזילה במהירות האפשרית על מנת שהנזילה לא תחמיר והנזקים יהיו גבוהים יותר.

 כאשר הרטיבות מתקיימת בתקרה ואז אתם מגלים שזה בגלל השכן זה עוד יותר לא נעים, דבר זה יכול לגרום לכם למחלוקות רבות עם השכן בעקבות כך שהתקרה שלכם היא ממש מתח לרצפת הבית שלו, עם כל זאת מומלץ לנסות לפתור את הדברים בנעימים בכדי לשמור על שכנות טובה, בסופו של דבר קיימת האפשרות כי את השכן מלמעלה תפגשו מדי יום במעלית או במדרגות הבניין.

 כיצד יכולה להיגרם רטיבות בתקרה מהשכן?

כאשר מדובר ברטיבות הנגרמת מהשכן קל יותר לזהות מה מקור הבעיה, ברוב המקרים יכול להיות שממש מעל לרטיבות קיים חדר אמבטיה או שירותים, קיימת האפשרות גם כי מדובר במקום בבית בו הצנרת של השכן עוברת.

רטיבות בתקרה מהשכן יכולה להיגרם בעקבות תקלה בצנרת הבית של השכן, יכול להיות שמדובר בפיצוץ בצנרת שלו, וכן קיימת האפשרות כי מדובר ברשלנות, מכיוון שיכול להיות ואין איטום איכותי ומקצועי ברצפה של השכן, וזה מה שגורם לרטיבות בתקרה שלכם.

מה כדאי לעשות כאשר מגלים רטיבות בתקרה מהשכן?

נזילות בבית הינם דבר מעיק ביותר על כל אחד, רטיבות בקירות הבית כמעט ולא פוסחים על אף בית, מה שאומר שבשלב מסוים כל אחד ייתקל ברטיבות בבית, כאשר אנו נתקלים ברטיבות בקירות הבית ניתן לטפל בהם בהקדם ולא לחכות שהרטיבות תחמיר, חשוב לזכור כי מים יכולים לגרום נזק רב לבית שלכם.

כאשר הרטיבות מגיעה מהתקרה ואתם מבינים שככל הנראה מדובר ברטיבות מהשכן, הסיטואציה לא כל כך נעימה, דבר זה ידרוש מכם לגשת אל השכן על מנת להבין מדוע ומהיכן יש רטיבות?

מומלץ מאוד להשתדל לעשות את הדברים בנעימים על מנת להישאר בשכנות טובה עם השכן שלכם, וכן לא לעורר אצלו כעס בעקבות התגובה שלכם, דבר זה יכול להוביל את השכן לסרב לטפל בבעיה, דבר זה יכול להימשך זמן וחבל, מכיוון שרצוי לטפל ברטיבות בזמן.

פנו אל השכן במהרה לצמצום הנזק

ברגע שאתם מבחינים כי אכן הרטיבות בתקרה מגיעה מהשכן למעלה, תפנו אליו מהר ככל האפשר, רוב הסיכויים שהוא לא מודע לתקלה הקיימת, ככל שתפנו אליו מהר יותר וכן תטפלו במקור הבעיה מהר ככל האפשר הנזק לא יתעצם ויחמיר, וכן התיקון לא יגיע לסכומים גבוהים.

בנוסף לכך שתחסכו בעלות התיקון, תוכלו להימנע מכל מה שרטיבות יכולה להביא איתה: ריח לא טוב, עובש ופטריות בקירות אשר אינם בריאים כלל לדיירי הבית, התפוררות הטיח, ופגיעה ברהיטים הנמצאים בבית.

במקרים בהם הרטיבות בתקרה אכן מגיעה מהשכן למעלה, השכן יצטרך לשאת בהוצאות על הנזקים שהרטיבות עשתה, אך חשוב לדעת כי במידה והשכן יטען שהודעתם לו מאוחר מדי על הרטיבות ובעקבות כך הרטיבות החמירה ועשתה נזק רב, אינו יהיה מחויב לפצות אתכם על כך ולכן, ברגע שהינכם מבחינים ברטיבות מהתקרה אשר מגיעה אליכם מהשכן למעלה, פנו אליו מייד על מנת להסדיר מולו את הבעיה.

דבר זה ימנע מהשכן לטעון כי אינכם הודעתם לו בזמן, וכן יהיה מחויב לפצות על הנזק אשר נעשה לכם בעקבות הרטיבות.

במקרים בהם השכן פונה אל חברת הביטוח, הם לא תמיד מטפלים בבעיה מהשורש, דבר זה עלול לגרום לבעיה לחזור על עצמה שנית.

לכן, מומלץ להזמין מומחה לאיתור נזילות על מנת שיוכל לטפל בבעיה מהשורש כך שלא תחזור על עצמה שנית.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!