שאלות נפוצות על בדיקת צנרת מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

צנרת המים צריכה לעבוד באופן רציף וללא בעיות לאורך שנים. כאשר המערכת החדישה הותקנה בדרך מקצועית ודבר לא פגע בה לאחר שהניחו אותה, לא נרגיש אותה. ברגע שמסיבה כלשהי ישנו פתח בתוך הצנרת, אנחנו נראה את זה על הקיר, בשלב מוקדם או מאוחר. ברגע שזיהינו מפגע, עלינו להבין את המקור שלו. במאמר זה נבחן כיצד נעשה זה ונענה על שאלות נפוצות שעולות בנושא.

מתי נרצה לבצע בדיקת צנרת מים?

ישנם מספר מצבים בהם נרצה לבצע בדיקה של הצנרת. המובן מאיליו הוא כשישנה בעיה, נזילה ורטיבות. ברגע שאנחנו רואים על הקיר סימני רטיבות או עובש, זהו סימן ברור שמים שלא אמורים להגיע אל המקום מגיעים אליו ופוגעים במבנה. סימן נוסף הוא תנועה של שעון המים גם כשכל הברזים סגורים וחשבון גבוה מהרגיל. במקרה זה נרצה לבצע בדיקה לפני טיפול.

מצב נוסף לבצע בדיקת צנרת מים היא לאחר קבלת הנכס מהקבלן או לאחר מסירת מפתח. אנו רוצים לדעת כי כל המערכות בבית תקינות וכי שילמנו ממיטב כספנו על הנכס כשהוא במצב שאנחנו מצפים שיהיה. בדיקה בתחילת הדרך תוכל לאתר מפגעים עליהם יהיה אחראי הגורם המוסר. מציאת מפגע בשלב זה תחסוך לנו כסף אם האחריות על התיקון היא על גורם אחר.

כיצד נבצע בדיקה של הצנרת?

הצנרת נמצאת בתוך הקיר. חלקים מעטים שלה נראים לעין (ואלו מתבטאים בכלים הסניטריים) ולכן אם ישנה בעיה קשה לנו לדעת מה המקור שלה. לרוב, המקום בו נראית בעיה כמו נזילה או עובש, הוא לא המקום הבעייתי. המים נוטים לרדת למטה והם מחפשים את המסלול הזמין ביותר. ברגע שהם לא מצליחים להתקדם הם נעצרים ושם נוצר המפגע.

הדרך לדעת היכן הצנרת פגועה היא לבצע בדיקה קפדנית. יש להשתמש בציוד מתקדם שיזהה את מה שקורה בתוך הקיר, בלי לפגוע בו. לשמחתנו היום הדבר אפשרי ובעזרת מכשירים נכונים ואנשי מקצוע מנוסים אנחנו יכולים לגלות מה קורה אצלנו במבנה, בלי לפגוע בקירות ובלי לשבור אותם.

אילו שאלות יש לשאול את איש הבדיקה?

לפני שנזמין את בעל המקצוע כדאי שנוודא כי הוא איש המקצוע המתאים ביותר לאיתור המפגע. עלינו לברר באילו מכשירים הוא משתמש, האם הוא עומד לפגוע בקירות וגם לשאול אותו על הניסיון שלו. בנוסף להתעניינות ברקע שלו, אם אנחנו זקוקים לדו"ח שיוכל לשמש אותנו במקרה של בוררות ודיון משפטי בעתיד, עלינו לוודא כי הוא יכול לספק אותו ולשאול מה תהיה העלות שלו.

חברת תדמור טכנולוגיות שמחה לעמוד לרשותך עם ציוד מתקדם ואנשי מקצוע מנוסים ולבצע בדיקה מקיפה של צנרת המים. אין צורך לפגוע במבנה ובתשתיות. תודות למיומנות שלנו ולמכשור הנכון, נצביע על המקום המדויק של הבעיה ונעזור לך לפתור אותה במינימום נזקים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!