שירותי איתור נזילות מקצועי

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מערכת האינסטלציה שלנו פעילה לאורך כל היום. היא אחת המערכות החשובות בבית ולרוב ההובלה של המים והפינוי מתבצעים בלי שנרגיש בה. גורמים שונים יכולים להוביל לנזילה. בין היתר המערכת יכולה להיפגע מפעולות לא מכוונות שלנו. הפגיעה יכולה להיות גם בתשתית ובמקרים אלו לרוב נבחין בבעיה זמן קצר לאחר שנעבור למבנה.

נזילה יכולה להיות גם תוצאה של מערכת ישנה. החומר יכול להישחק בשל הזמן שעובר והוא יכול להיות מסוג שפגיע בהשוואה לחומרים אחרים. כאשר יש נזילה, בבית או בחצר, אנחנו לא תמיד נראה אותה מיד. כמו כן לא תמיד המקום שנזהה בו את הנזילה הוא המקום בו היא מתחילה.

העלאת החשד לכך שישנה נזילה

ישנם שלושה מצבים שיגרמו לנו לטפל בנזילה. האחד הוא זיהוי של רטיבות על הקיר, הרצפה או בגינה. הרטיבות לא חייבת להיות גדולה. מספיק שנרגיש שהאזור לח כדי להזמין שירותי איתור נזילות. סימן נוסף שיכול להצביע על נזילה הוא עליה בחשבון המים שלנו או כשהשעון ממשיך להסתובב גם כשהברזים בבית ובחצר סגורים.

המצב השלישי הוא הפיצוץ. זו אמנם לא נזילה ובמצב זה נרצה להזמין את אנשי המקצוע לטיפול מידי. כמו כן, נסגור את הברז הראשי כדי למנוע מעוד מים לחדור אל המבנה או להישפך בחצר. במצב זה נזהה בקלות את המקור של הפגיעה.

כיצד נבצע איתור של הנזילה

רטיבות על הקיר מצביעה לרוב על נזילה, אך לא על המקור שלה. המקור יכול להיות קרוב או רחוק ולכן לפני הטיפול נרצה לאתר את המקום המדויק של הנזילה. אמנם בעבר בעלי המקצוע היו פותחים את האזור כדי לעקוב אחר הנזילה, אך היום אין כל צורך בכך. היום ניתן להזמין שירותי איתור נזילות ולגלות היכן בדיוק הבעיה ולטפל במקור בלי לשבור קירות שלא לצורך.

איתור הנזילה יתבצע בעזרת מכשירים מתאימים ולרוב יעלה מתחת ל-1,000 ₪ כאשר היא יכולה לחסוך עלויות בהמשך הדרך. ניתן להשתמש במצלמה תרמית אשר תציג תמונה של הטמפרטורה בתוך הקיר. בעל המקצוע אשר הוכשר לבצע את האיתור והתנסה בעבודות מסוג זה יוכל לגלות לנו את המקום הבעייתי ובהתאם יתבצע התיקון.

עלויות שירותי איתור נזילות

בבחינת עלויות השירות עלינו לחשוב גם על העלויות של טיפול שאינו ממוקד. בעבר נעשו חפירות בקירות כדי לאתר את המיקום המדויק של הבעיה. מצב זה גרם ללכלוך רב, נזק לתשתיות הקיימות ובסופו של דבר לעלויות גבוהות כדי לתקן את הנזק שנעשה לאחר שבעל המקצוע הלך מהמקום.

כשאנחנו מתעניינים על עלויות הבדיקה, עלינו לבחון כמה יעלה לנו תיקון בשיטה הישנה. כמו כן, עלינו לדעת כי יכולים להיות הבדלים במחירים בשל צורת הבדיקה והמכשירים בהם ייעשה שימוש. בשיחה עם החברה שתבצע את השירות עלינו להתעניין בצורת העבודה, בניסיון שלה ובאמצעים שהיא תעמיד לרשותנו.

לבחור את החברה המתאימה לאיתור הנזילה

ברגע שעולה אצלנו החדש לנזילה או כשברור לנו שיש בעיה אך אנחנו לא יודעים מה המקור שלה, אנחנו רוצים לפנות אל החברה הטובה ביותר. אנחנו צריכים חברה מנוסה, שתגיע אל המקום עם ציוד מתקדם ושתוכל להראות לנו תמונה מדויקת של המצב של המערכת שלנו. החברה חייבת להיות אחראית ואנחנו צריכים לדעת שעשינו את הבחירה הנכונה.

חברת תדמור טכנולוגיות מספקת שירותים לאיתור של נזילות בצנרת הביתית, הצנרת החיצונית ועומדת גם לרשות רשויות ועסקים. החברה משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות ומכשור מדויק כדי לאתר את הבעיה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!