רטיבות בקיר חיצוני

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

ברוב המקרים רטיבות בקיר חיצוני תהיה חמורה יותר מרטיבות בקיר פנימי, מכיוון שקיר חיצוני תופס שטח רב יותר ולכן, הרטיבות יכולה להתפשט בצורה רחבה יותר על הקיר החיצוני.

רטיבות בקיר חיצוני יכולה להיווצר ממספר גורמים כמו למשל: עונת חורף עמוסה המביאה עימה המו מי גשמים כמו כן, יכולה להיווצר ממים אשר מגיעים לקיר במגע חיצוני של ממטרה או אפילו הצינור של השכן.

לכן, חשוב מאוד לבדוק מהי מקור הבעיה לרטיבות על מנת שתוכלו לטפל בבעיה בהתאם, וכן לסיים עם זה כך שלא תיאלצו להתמודד שוב עם אותה רטיבות בעתיד.

מה הנזק היכול להיגרם כתוצאה מרטיבות בקיר חיצוני?

רטיבות בקיר חיצוני עלולה להביא עימה סדקים בקיר כך שהיא יכולה לפגוע ביציבות אותו מבנה, כל זאת יכול לקרות מכיוון שרטיבות בקיר חיצוני לא תמיד נראית לעין כמו רטיבות בקיר פנימי, מה שגורם למים לחלחל במשך המון זמן, וכן לעשות סדקים במבנה דבר זה עלול להביא לאי יציבות של המבנה לאורך זמן.

בנוסף חשוב לדעת כי רטיבות יכולה לעלות עובש, כאמור דבר זה אינו בריא כלל לבריאות של בני אדם, וכן מסוכן אף יותר לילדים הנמצאים בקרבת מקום של אותו מבנה.

כיצד ניתן לטפל בבעיית רטיבות מקיר חיצוני?

כאמור רטיבות בקיר חיצוני עלולה להיגרם מסיבות של סדקים בקיר אשר דרכם ישנה אפשרות שיחלחלו מי גשמים רבים, וכן מים מגורם חיצוני אחר, כמו כן רטיבות בקיר חיצוני עלולה להיגרם כתוצאה מאיטום לקוי של הגג או החלונות של אותו מבנה, מה שעלול לגרום לאי יציבות של המבנה.

מומלץ מאוד להיות ערניים ולדעת לזהות רטיבות בקיר חיצוני, לפניכם כמה דברים אשר יוכלו לעזור לכם לזהות רטיבות:

  • עשבים רבים שגדלים בצמוד לקיר, כאשר מעולם לא היו קודם לכן.
  • לשים לב לריח רע, אשר בדרך כלל נגרם מרטיבות.
  • כתמים כהים על הקיר אשר נגרמים כתוצאה של רטיבות והינם יכולים להיות עובש שנוצר על הקיר עקב הרטיבות שטרם טופלה.
  • הקיר יכול להיות רטוב במגע.

כל אלו יכולים לעזור לכם לזהות כי אכן יש רטיבות בקיר החיצוני, כך שתוכלו לטפל בבעיה במהירות האפשרית על מנת שהרטיבות לא תחמיר ותעשה נזק רב למבנה.

ברוב המקרים כאשר יש רטיבות בקיר חיצוני מקור הבעיה לא יהיה במקום הרטיבות, מכיוון שהמים מחלחלים לשם אותו מקום יהיה עם רטיבות אך אין זה מחייב כי זה מקור הרטיבות ולכן, מומלץ להתייעץ עם חברה מקצועית אשר משתמשת במכשורים טכנולוגיים מקצועיים וחדשניים כמו למשל: מצלמה תרמית, אשר יוכלו להבין מהי מקור הבעיה וכן לטפל בה כך שלא תחזור שוב בעתיד.

על מנת לטפל בבעיה מהשורש, שימו לב כי הינכם עובדים עם חברה מקצועית.

המלצות על אותה חברה יוכלו לעזור לכם להיות בטוחים כי אכן עשיתם בחירה נכונה והחברה אותה אתם מביאים לטפל ברטיבות, הינה חברה מקצועית המביאה איתה את המכשורים הטכנולוגיים החדשים שיעזרו לבעל המקצוע להבין מהיכן מגיעה הרטיבות, כך הוא יוכל לטפל לכם בבעיה ללא שבירת קירות וחפירות בקיר, דבר זה יכול לחסוך לכם עלות כלכלית גבוהה.

כאשר בעל המקצוע מוצא את מקור הבעיה בקיר, יש לבצע איטום עם חומר איטום המתאים לאותו איזור בו נמצאת הבעיה וכן לצפות אותו מחדש, מומלץ מאוד לבחור איש מקצוע מיומן אשר יכול למצוא את מקור הרטיבות, וכן יידע לבצע את האיטום הנדרש לבעיה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!