איתור ותיקון נזילות מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

כל מה שאתם יודעים הוא שאתם רוצים כבר להיפטר מהנזילה הזאת שמציקה לכם בבית וכבר גרמה לנזק בקיר או ברצפה וכל מה שאתם יודעים הוא שאתם צריכים להזמין איש מקצוע שיודע לבצע איתור ותיקון נזילות מים, אבל יש עוד דבר אחד שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מזמינים את איש המקצוע הזה. הדבר הזה שאתם צריכים לדעת הוא אין בדיוק יתבצע האיתור של הנזילה ובמה זה כרוך. האם איש המקצוע הולך לשבור לכם קירות בבית רק כדי לגלות את הצינור הדולף? הם הוא הולך להרים לכם מרצפה פה מרצפה שם ולהרוס את המרקם האחיד של רצפת הבית? ישנם היום פתרונות טובים הרבה יותר ועליהם מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות המתמחה בשירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה.

אפשר לשבור קירות, אבל אפשר גם לא

לשבור קירות היא דרך בטוחה לאתר כל נזילה מכל סוג ובכל היקף, אבל לשבור קירות היא גם הדרך היקרה ביותר, הארוכה ביותר, המלכלכת ביותר, הרעשנית ביותר והמטרידה ביותר. תהליך של איתור ותיקון נזילות מים בשיטה המסורתית של שבירת קירות יכול להימשך ימים שלמים ולגרור אחריו עוגמת נפש רבה, הרס רב למבנה ועלויות גבוהות רק כדי למצוא סדק קטן בצינור קטן. היום אפשר גם אחרת, לגמרי אחרת. עם הטכנולוגיות המודרניות שמאפשרות לנו לזהות עצמים בתוך האוקיינוס ולצפות בתינוק בתוך בטן אמו, זה אך טבעי שתהיה לנו גם היכולת לזהות תנועה של מים בתוך קיר וזה בדיוק מה שיודעות לעשות שתי טכנולוגיות מתקדמות, המשמשות היום לצורך איתור ותיקון נזילות מים.

טכנולוגיות לאיתור נזילות – גלי קול וצילום טרמי

טכנולוגיה אחת שמשמשת אותנו היום לצורך איתור ותיקון נזילות מים היא טכנולוגיית גלי הקול. בטכנולוגיה זו אנו שולחים גלי קול אל הקיר ומפענחים את גלי הקול המוחזרים ממנו. בהתאם לעצמים והחומרים בהם פגעו גלי הקול בתוך הקיר, נוצרת עבורנו תמונה שלמה של תוכן הקיר ובה נוכל לזהות גם נתיבים של מים באזורים שבהם הם לא אמורים להופיע. תוצאה דומה מאפשרת לנו הטכנולוגיה של הצילום הטרמי במסגרתו אנו מצלמים את הקיר באמצעות מצלמה טרמית על מנת ליצור מפת טמפרטורות שיכולה לזהות תבניות של זרימת מים בתוך הקיר. בשני המקרים נדרשת התמחות גבוהה של איש המקצוע המבצע את הבדיקה, בכדי קודם כל לזהות מה זה מים ומה זה חומר אחר ולאחר מכן לזהות תבניות שיכולות להעיד על נזילה של מים ולא על זרימה של מים בתוך צינור.

חברת תדמור טכנולוגיות מציעה שירות איתור ותיקון נזילות מים באמצעות טכנולוגיות אלה, ללא כל הרס מיותר למבנה ובתהליך מהיר של איתור הנזילה, ביצוע התיקון בצורה מושלמת וביצוע כלל הצעדים האחרים הנדרשים כמו שאיבת מים שהצטברו במרחבים תת רצפתיים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!