איתור ותיקון נזילות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אחת הבעיות המאתגרות ביותר בתחום תחזוקת הבית הוא התחום של איתור נזילות, או לפחות זו הייתה הבעיה המאתגרת ביותר עד לפני מספר שנים. היום, ישנן כבר מספר טכנולוגיות שונות שכל אחת מהן יכולה לקצר ולפשט את התהליך של איתור ותיקון נזילות בצורה דרמטית, ולהפוך שירות יקר ומטריד לשירות זול ומהיר. מהן הטכנולוגיות האלה ומי מציע אותן? על כך מספרים לכם המומחים של תדמור טכנולוגיות המתמחה במתן שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה מתקדמת.

האתגר הייחודי של איתור נזילות

נזילה משמעותה שישנם מים שדולפים מצינור ופשוט נוזלים לכל כיוון שהם רק יכולים. המים תמיד יחפשו את הדרך הקלה ביותר לעבור בה והמשמעות של זה היא שמרגע שהמים יצאו מהצינור הדולף, הם יכולים לעלות אל פני השטח במיקום אחר לחלוטין שכן היה עליהם לעבור מסלול מסוים בתוך הקיר, שהיה המסלול הקל ביותר בו הם יכלו לזרום. על כן, כאשר אתם רואים סימני נזילה במיקום מסוים בתקרה, ייתכן שהנזילה היא בכלל בצינור שנמצא בצד השני של התקרה או בכלל במיקום אחר בדירה או בדירה למעלה. בעבר, היה לעיתים צורך לשבור חלקים נרחבים בקיר או להרים חלק ניכר מהמרצפות בבית רק כדי לאתר את מקור הנזילה. במצב זה נחשב התהליך של איתור ותיקון נזילות לתהליך יקר מאוד, שגורם ללא מעט נזק ועוגמת נפש ללקוח. היום הדברים שונים לחלוטין.

טכנולוגיות לאיתור נזילות

כיום, קיימות טכנולוגיות פשוטות אך מתקדמות המאפשרות לבצע איתור ותיקון נזילות בתוך זמן קצר וללא כל נזק למבנה. שתי טכנולוגיות מרכזיות הן טכנולוגיית האולטרה סאונד וטכנולוגיה טרמית. טכנולוגיית האולטרה סאונד מבוססת על מכשור ששולח גלי קול אל תוך הקיר או הרצפה ומנתח את הגלים המוחזרים וכך יכול לזהות תבניות של זרימת מים בתוך הקיר. הטכנולוגיה הטרמית מבוססת על צילום טרמי של הקיר באמצעות מצלמה טרמית, וזיהוי של נתיבי מים נוזלים באמצעות פערי טמפרטורה. ישנן כמובן טכנולוגיות נוספות המשמשות למטרת איתור ותיקון נזילות, אבל אלו הן שתי הטכנולוגיות המרכזיות שבשימוש ונחשבות גם למאוד יעילות.

מי מבצע איתור ותיקון נזילות?

בכדי להבטיח שאתם נהנים מהטכנולוגיות האלה ולא נאלצים ליפול אל תוך תהליך קשה ויקר של הרס הבית שלכם רק כדי למצוא את מקור הנזילה, חשוב שתמצאו גורם מקצועי שעובד עם הטכנולוגיות הללו על בסיס קבוע ומספק שירותי איתור ותיקון נזילות כתחום התמחות ייחודי. חברת תדמור טכנולוגיות היא בדיוק גורם מקצועי כזה. לחברה ניסיון רב בעבודה עם טכנולוגיות אינסטלציה ובאפשרותה לאתר כל נזילה בכל חלק בבית מבלי להרים מרצפת אחת ומבלי לבצע שבר אחד באף קיר בבית. את זה מציעה החברה על בסיס סל שלם של מכשור טכנולוגי מתקדם ועל בסיס צוות מקצועי בעל ניסיון רב בתהליך של איתור ותיקון נזילות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!