איתור ותיקון נזילת מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

הבית שלנו מגן עלינו מפגעי מזג האוויר, או כך לפחות אנחנו רוצים לחשוב. לכן, כשאנו נתקלים בכתמים על הקיר או על התקרה, ויודעים שהם לא היו שם קודם, אסור להתעלם מזה. לפעמים אלה נקודות עובש קטנטנות, לפעמים זהו כתם כהה שמצביע על רטיבות ולפעמים זו נפיחות בקיר, אבל הקטנים האלה גדולים יהיו. הכתמים, העובש וקילוף הטיח לא ייעלמו מעצמם – להפך, הם יגדלו, יתפשטו ויחמירו, ואיתם הנזק המצטבר. אחד הדברים הלא מומלצים לנו ולילדינו זה לגור בבית שיש בו רטיבות ועובש. עובש הוא סוג של פטרייה המתפשטת באמצעות נבגים. הוא יכול להיווצר בחוץ או בתוך הבית, ומתפתח בקלות תחת תנאים של לחות וחום. הוא יכול להופיע על קיר פגוע עם איזושהי התיישבות של חיידקים. הסכנה המשמעותית ביותר של עובש היא שהוא פוגם באיכות האוויר שאנו נושמים, דבר מסוכן לחולי אסטמה וקשישים. הנבגים הם חלקיקים בלתי נראים שאחראיים על הפצת העובש, זו גם הסיבה שקשה להיפטר ממנו גם לאחר שמסירים אותו מהמשטח הנגוע. מעבר לסכנה הבריאותית, זהו כמובן נזק אסתטי לבית שהשקענו רבות בעיצובו. משום כך יש לשים לב לכל סימן העלול להצביע על נזילות בבית.

יש נזילת מים בבית, מה עושים?

ראשית צריך להבין, כל יום בו המים זורמים או עומדים בתוך הקיר הוא יום בו הנזק שנגרם למבנה מחמיר. אחרי שהסכמנו על זה, יש צורך לפנות לחברה מקצועית שתוכל לאתר את מקור הנזילה באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים, בלי להרוס את הבית. אנו בתדמור טכנולוגיות שולחים מיד אנשי צוות מנוסים ומקצועיים כדי לוודא שהתקלה תימצא, תתוקן ותטופל, לפני שתיגרם החמרה. למים יש יכולת נזק מהירה כשהם נמצאים במקום סגור, והזמן שלוקח לקירות להתייבש גם אחרי התיקון עלול להיות ארוך. זו הסיבה שכדאי למהר ולטפל בבעיה.

כל האמצעים כשרים

אמצעי האיתור הקיימים היום בשוק בתחום האינסטלציה מאפשרים לבצע בדיקה לא פולשנית בשטחים גדולים על מנת למצוא נזילות מאחורי קירות ומתחת למרצפות. אנו בתדמור טכנולוגיות עושים שימוש במצלמה טרמית, בגז, במכשור אקוסטי או בסיב אופטי לאיתור נזילות גם בתוך תעלות ביוב. אנו מתאימים את סוג הבדיקה והמכשור לאופי הבעיה כפי שהמומחים שלנו קובעים בשטח. למים יש יכולת ניידות מהירה, ואם אין התפרצות חיצונית נראית לעין, יש צורך לבצע איתור בשטח נרחב. המקום בו נראה הכתם, העובש או הקילוף אינו בהכרח המקום בו קיימת נזילה. זה המקום אליו המים הגיעו במסעם ושם נעצרו.

מוצאים ומטפלים

אחרי שהצוות המקצועי הגיע ומצא את הבעיה, יש צורך לתקן ומהר, שכן אם יש נזילה, היא ממשיכה עד שעוצרים אותה. איתור ותיקון נזילת מים אלה פעולות שיש לבצע במהרה, לפני שהמים יזיקו עוד יותר למבנה ויגיעו גם לקומות נוספות או לשכנים ויגרמו עוגמת נפש והוצאות. למים יש כוח אדיר, ורוב הזמן הם עושים את דרכם בצינורות כפי שצריך ולא גורמים נזק. עם זאת, לברזים, לחלונות, לצינורות ביוב – לכולם מגיע השלב שבו המים מצליחים להכניע אותם ואנחנו צריכים להיות שם כדי למנוע נזק גדול ולפתור את התקלה המהירות האפשרית.

אם נתקלתם בכתמים על הקירות, עובש, נפיחות בקיר, טיח מתקלף, אל תחכו שהקיר יתייבש מעצמו או שהפיצוץ בצינור יסתדר לבד, זה כמובן לא יקרה. אם נתקלתם בחיוב חריג בחשבון המים, ייתכן שיש נזילה שעדיין לא הראתה סימנם. זה הזמן לפנות לתדמור טכנולוגיות ולהזמין צוות לאיתור הבעיה.  

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!