איתור נזילות בקריות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מתגוררים באזור הקריות ומוטרדים מסימן רטיבות שמתחיל להתפתח בקיר או בתקרת הבית? אולי מים מציפים את החרכים שבין אריחי הרצפה? אולי אפילו נזילה משמעותית שגורמת לדליפת מים בכמויות גדולות? האתגר המרכזי שעומד כרגע בפניכם הוא לאתר את מקור הנזילה ולשם כך אתם זקוקים לשירות איתור נזילות בקריות. מה שחשוב לדעת הוא שהמקום בו אתם רואים את סימן הרטיבות הוא לאו דווקא המקום בו מתחילה הנזילה ובמקרה שאתם פשוט סובלים מהצפה, לבטח אין לכם שום יכולת להבין מהיכן היא מגיעה. חברת תדמור טכנולוגיות מספקת שירות איתור נזילות בקריות באמצעות טכנולוגיות חדישות ללא הרס בכלל, ועל כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

מדוע נדרש איתור של נזילה ומדוע חשוב מי מבצע את האיתור?

כל עוד המים זורמים בתוך צנרת הבית, אין לנו שום בעיה בכלל. אנחנו יודעים היכן המים נמצאים, יודעים להיכן הם זורמים והכל נמצא תחת שליטה. ברגע שמים דולפים מתוך צינור הם יכולים לפנות לכל כיוון כשתמיד הם יחפשו את הנתיב שבו הכי קל להם לנוע. זה אומר שהמים יכולים לעבור מסלול לא קצר בתוך הקיר עד שהם ימצאו את המקום המתאים להגיח אל פני השטח, שם רק נראה את כתם הרטיבות. במקרים של דליפות מים נרחבות, אנו יכולים לחוות הצפה של ממש או מספר רב של כתמי רטיבות. בכל המקרים האלה, הסימנים החיצוניים לא יכולים לספר לנו מהיכן בדיוק דולפים המים ולכן נדרש מהלך של איתור נזילות.

את השירות של איתור נזילות בקריות אתם יכולים להזמין מכל אינסטלטור, אבל לא כל אינסטלטור יכול להציע לכם את אותו שירות. ישנם אינסטלטורים שעדיין עובדים על פי טכניקות מסורתיות במסגרתן יש צורך להרים מרצפות ולשבור חלקי קירות בכדי לגשת לצנרת ולבחון אותה בצורה ויזואלית. לעומתם, ישנם אנשי מקצוע שיודעים לבצע את הבדיקה באמצעות טכנולוגיות חדשניות כמו אולטרה סאונד או צילום טרמי, שמאפשרות לאתר את הנזילה מבלי בכלל לגעת בקיר. ההבדל הוא דרמטי גם בחוויה, גם במחיר וגם בהיקף עוגמת הנפש שאתם עלולים לחוות בתהליך. על כן, חשוב מאוד שבהזמנת שירות איתור נזילות בקריות, תוודאו שאיש המקצוע שהזמנתם, יודע לעבוד עם הטכנולוגיות החדשות.

האם הטכנולוגיות החדשות האלה עולות יקר?

התשובה היא בדיוק הפוכה. מאחר והטכנולוגיות מאפשרות לאתר את הנזילה בצורה מהירה ומבלי לגרום כל נזק למבנה, הן חוסכות לנו למעשה עבודה רבה ועלויות גבוהות בגין שבירת קירות ותיקונם לאחר מכן ובגין הרמת מרצפות והחלפת הריצוף, לפעמים בכל רחבי הבית. זהו מקרה קלאסי שבו הטכנולוגיה באמת מספקת לנו ערך בכל היבט אפשרי, גם בהיבט הכלכלי. תדמור טכנולוגיות מציעה שירות איתור נזילות בקריות, וזאת באמצעות סט שלם של טכנולוגיות חדישות שמבטיחות איתור מלא עם הצלחה של מאה אחוז.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!