איתור נזילות ואיטום

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

איטום לקוי יכול בהחלט להוות סיבה להופעת סימני רטיבות, אם כי נזילות בגין בעיות איטום אינן נובעות מנצרת המים אלא ממים שנמצאים בסביבת הבית. איך יכולות בעיות איטום לייצר מצב של נזילה? איך מבצעים איתור נזילות ואיטום האזור שבו קיים הליקוי? על כך מסבירים לכם המומחים של תדמור טכנולוגיות, המתמחה בשירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה ובכלל זה גם איתור כל סוגי הנזילות מכל סיבה שהיא.

נזילות ובעיות איטום

ובכן, נזילה היא למעשה מצב שבו קיימת דליפה מצנרת הבית. דליפה זו יכולה להיגרם בגלל פיצוץ בצנרת, כלומר קרע, סדק או שבר בצינור, או בגלל בעיה באזורי החיבור של הצנרת. יחד עם זאת, סימני נזילה יכולים להופיע גם בגלל בעיות איטום. כך למשל, אם שכבת האמייל באגן האמבטיה שלכם פגומה, בכל פעם שאתם מתקלחים, יכולים המים לחדור אל מתחת לאגן האמבטיה ולהתפשט בכל רחבי הבית כשהם מבצבצים שוב בין אריחי הריצוף. אם זה קורה באמבטיה של השכן למעלה, אתם תראו סימני רטיבות בתקרה שלכם ממש כמו אלו של נזילה בצנרת. בעיות איטום יכולות להתקיים גם בחיבור של אגן האמבטיה לרצפה או בחיבור של הכיור עם הקיר או למעשה בכל חיבור של משטחים שונים בבית, חיבור שלא אטום היטב ומאפשר למים לחדור למקומות שהם לא אמורים להגיע אליהם. בעיית איטום שכיחה שבגינה ישנן לא מעט קריאות לביצוע איתור נזילות ואיטום היא בעיית איטום בין קירות החוץ של הבית ובין הקרקע. במקרים אלה, בכל פעם שיורד גשם או כשמשקים את הגינה, חודרים המים אל מתחת למבנה ומבצבצים שוב בין אריחי הריצוף של הבית.

איך מאתרים את הנזילות הללו?

ובכן, איתור נזילות שנובעות מאיטום הוא תהליך דומה מאוד לתהליך של איתור נזילות בגין דליפה בצנרת, אבל איש המקצוע שמבצע עבורכם את האיתור חייב בהחלט להיות מסוגל להבחין לפחות באפשרות שמדובר בנזילה בגין בעיית איטום ולא בגין נזילה בצנרת. איתור נזילות ואיטום הוא תהליך שמתבצע על ידי זיהוי גורמים אפשריים להופעת הנזילה כשלפעמים לא צריך לעשות עוד דבר מעבר לכך. מגיעים לאזור החשוד ומיד מגלים את המיקום שדרכו יכולים לחדור המים. יחד עם זאת, תמיד רצוי לבצע בדיקה יסודית בכדי לוודא שהבעיה אכן מתוקנת באופן סופי ואת זה הכי נכון, הכי קל והכי מהיר לעשות באמצעות טכנולוגיות איתור נזילות ואיטום, המאפשרות לזהות את נתיב זרימת המים במקומות נסתרים מבלי בכלל לגעת בקיר או ברצפה.

חברת תדמור טכנולוגיות מספקת מגוון רחב של שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה ובין היתר מתמחה בתחום של איתור נזילות ואיטום, זיהוי מקור הנזילה וביצוע בדיקה היקפית במטרה לוודא שהבעיה אכן אותרה במלואה וכי היא מקבלת טיפול מקיף ויסודי במטרה למנוע את האפשרות לחזרתה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!