איתור נזילות ללא הרס

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים גורם מקצועי שיאתר עבורכם נזילה בבית, נתקלתם מן הסתם בביטוי איתור נזילות ללא הרס והשאלה היא למה בכלל צריך לציין שזה בלי הרס? האם כדי סך הכל לאתר נזילה קטנה של מים צריך להרוס משהו? ובכן, התשובה היא כן, או לפחות זה מה שהיה צריך לעשות בעבר. על איזה הרס בדיוק מדובר ואיך יודעים היום לבצע את איתור הנזילה מבלי להרוס דבר? על כך מספרים לכם המומחים של תדמור טכנולוגיות, המתמחה בשירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיות מתקדמות.

למה ומה בדיוק צריך להרוס כדי לאתר נזילה?

נזילת מים פירושה שמים דולפים מצינור בתוך הקיר או מתחת לרצפה. כל עוד המים זורמים בתוך הצינור, הם נמצאים בשליטה מלאה שלנו. כאשר הם עוזבים את הצינור, הם יכולים להתפשט בכל כיוון ולהגיע לאזורים שהם אינם רצויים בהם. כל זה מתרחש כמובן באזורים נסתרים מהעין: בתוך הקיר או מתחת לרצפה. המשמעות היא שאם אנחנו רוצים להבין בדיוק היכן דולפים המים מהצינור על מנת לתקן את הדליפה, עלינו ליצור גישה אל הצינור ואת זה אנחנו עושים או באמצעות שבירת הקיר לאורך קו הצנרת, או באמצעות הרמת אריחי ריצוף מרצפת הבית. הנזילה היא אמנם קטנה, אבל כדי לאתר אותה צריך לעשות מאמץ רב, שכרוך בסופו של דבר בהרס של חלקי מבנה בהם עוברת הצנרת החשודה בנזילה. כל זה היה נכון בעבר, אבל היום ניתן כבר לבצע איתור נזילות ללא הרס בכלל.

איך מאתרים נזילה ללא הרס?

כפי שאמרנו קודם לכן, המטרה שלנו היא להבין היכן בדיוק מתרחשת הנזילה, קרי היציאה של המים מן הצינור בתוך הקיר. אם רק היינו יכולים להביט אל תוך הקיר מבלי להרוס אותו, זה היה יכול לחסוך לנו את כל ההרס וזה בדיוק מה שמאפשרות לנו היום טכנולוגיות חדשניות ובראשן צילום טרמי ואולטרה סאונד. הצילום הטרמי מאפשר לנו לצלם את הקיר החשוד באמצעות מצלמה טרמית שיוצרת עבורנו מפה של פערי טמפרטורות בתוך הקיר. פערים אלה מאפשרים לנו לזהות תבניות בתוך הקיר ובכלל זה תבניות של זרימת מים מחוץ לצנרת. טכנולוגיית האולטרה סאונד מאפשרת לנו ליצור מפה דומה באמצעות גלי קול. בצורה זו, אנו יכולים לזהות לא רק את נתיב הזרימה של המים בתוך הקיר, אלא גם את הנקודה בה מתחילה הזרימה הזאת ועל ידי כך למקד את פעולות התיקון בדיוק לאזור בו מתחילה הנזילה. זוהי למעשה המהות כולה מאחורי הביטוי ומאחורי השירות של איתור נזילות ללא הרס ואתם רק צריכים למצוא את הגורם המקצועי שיודע לעשות את זה. חברת תדמור טכנולוגיות מציעה שירות איתור נזילות ללא הרס, הן באמצעות שתי הטכנולוגיות שהזכרנו לעיל והן באמצעות טכנולוגיות נוספות על פי הצורך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!