איתור נזילות מחוץ לבית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילות מחוץ לבית יכולות להופיע בשתי צורות מרכזיות: פעם אחת הנזילה יכולה להופיע על גבי אחד הקירות החיצוניים של הבית וזה אומר שמדובר בנזילה רגילה באחד מצינורות הבית, רק שהמים הגיחו אל פני השטח דרך הקיר החיצוני של המבנה במקום דרך הקיר הפנימי. פעם שנייה, הנזילה יכולה להיות נזילה בצנרת הראשית שמגיעה אל הבית ובמקרה כזה ייתכן שנראה סממני נזילה מחוץ לבית כמו גינה מוצפת, כתמי ירוקת ולחות גבוהה באדמה, ייתכן שהמים יחדרו אל מתחת לבית ויבצבצו דרך המרצפות וייתכן שכלל לא נראה שום סימן למעט חשבון המים ההולך ותופח. בשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של תדמור טכנולוגיות כיצד מתבצע איתור נזילות מחוץ לבית ומדוע הוא יכול להיות קל מאוד מחד או מורכב מאוד מאידך.

נזילות מחוץ לבית – זה יכול לקרות

בדרך כלל, בכל הקשור לנזילות, כל מה שמטריד אותנו הוא שלא יתפתח אצלנו בבית סימן של רטיבות ולבטח לא נזילה של ממש ואף הצפה. אלא שנזילות יכולות להתרחש גם בצנרת הראשית שמגיעה אל הבית או בצנרת הפרטית של הגינה ועל אף שהמים לא חודרים אל תוך הבית, הם יכולים לגרום לנזק רב בחצר ולנפח מאוד את חשבון המים שלנו. העניין הוא שהצנרת מחוץ לבית היא צנרת שקבורה עמוק באדמה וכשיש נזילה, המים בדרך כלל ממשיכים לחלחל מטה מבלי שהם מראים כל סימן כלפי חוץ. מרבית נזילות החוץ מתגלות לאחר שחשבונות המים מתחילים להתנפח בלי שום סיבה נראית לעין.

איך מאתרים את הנזילה מחוץ לבית?

איתור נזילות מחוץ לבית מחייב רמה מקצועית גבוהה וניסיון רב של מומחה האיתור, במיוחד כאשר אין כל סימן של נזילה על פני הקרקע. הסיבה לכך היא שנזילה מחוץ לבית יכולה להתרחש בכל מקום בשטח שמקיף את הבית ואין שום סימן שיכול לכוון אותנו לאזור ספציפי. אז דרך אחת לביצוע איתור נזילות מחוץ לבית יכולה להתבסס על ביצוע חפירות נרחבות לחשיפת הצנרת ובדיקתה בעיניים על מנת לאתר את הנזילה. תהליך זה נקרא איתור עיוור והוא יקר מאוד, ארוך מאוד ומסורבל מאוד. אבל ישנה אפשרות נוספת, והיא הדרך הטכנולוגית שבה משתמשת גם חברת תדמור טכנולוגיות. המדובר בטכנולוגיות אולטרה סאונד, צילום טרמי והרחת גז מרחוק, שמאפשרות לנו "לראות" מה קורה בתוך הקרקע מבלי בכלל לגעת בקרקע. אנחנו יכולים לשדר גלי קול ולפענח את גלי הקול החוזרים, אנחנו יכולים לצלם את הקרקע עם מצלמה טרמית ואנחנו יכולים להזרים בצנרת גז במקום מים כדי להריח את האזורים בהם דולף הגז בתוך הקרקע. כל אחת מהטכנולוגיות הללו מאפשרת לנו להגיע אל מקור הנזילה בצורה מהירה ומדויקת, להשלים את המהלך של איתור נזילות מחוץ לבית ביעילות ולבצע תיקון מהיר וממוקד.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!