איתור נזילות מים בעזרת גז מיוחד

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

איתור נזילת מים בצנרת חוסכת זמן רב וכסף ומונעת את הצורך בשבירת קירות ועקירת רצפות. חברה מקצועית ומנוסה המתמחה באיתור נזילות, תאתר במהירות את מקור הנזילה ואף תתקן אותה ביעילות.

איתור נזילות מים בעזרת גז

נזילות מים עלולות לגרום לנזקים כבדים. ככל שתאותר הנזילה מהר יותר כך ייחסכו כסף רב, כאבי ראש וכן עגמת נפש. נזילת מים שמקורה לא ידוע, עלולה לגרום לנזקים רבים החל מעובש וטחב ועד נזק לקירות ורצפות וירידה משמעותית בערך הנכס. אם יש לך חשבון מים גדול שמקורו לא ידוע, אם יש לך חשש שקיימת נזילה לא מאותרת בצנרת הבית שלך, כדאי למהר ולהזמין שירותי איתור נזילה מקצועיים אשר נעזרים באמצעים טכנולוגיים חדשניים לצורך איתור הנזילה ואף מתקנים את מקור הבעיה במהירות.

איתור נזילות מים בעזרת גז זה עניין למומחים

אם יש לך בעיה של נזילת מים בבית, חשוב לדעת מראש מהי מקור הבעיה. לפני הזמנת עבודות איטום או קבלן שיפוצים, חשוב לאתר את מקור הבעיה ולהביא לתיקונה בצורה יסודית ומהירה. חברה המתמחה באיתור נזילות בשיטות מתקדמות, תאפשר לך לאתר את מקור הנזילה וכן תתקן אותה. כך ייחסכו זמן רב, עגמת נפש וכסף רב. החדרת הגז לצינור המים יכולה לעזור ולאתר את הנזילה בקלות ולהביא לתיקונה המהיר של הבעיה.

שיטה יעילה לפתרון מהיר

הגז המוחדר אל הצנרת לצורך איתור נזילות  הוא ידידותי לסביבה ואינו מזיק. והוא מהווה את השיטה הטובה ביותר עבור צינורות תת קרקעיים שעומקם עד שניים עשרה מטרים. פעילות האיתור מתבצעת כאשר איש מקצוע מיומן עובר לאורך הצנרת ומחפש את מקור דליפת הגז שהוחדר לצינור באמצעות חיישן. ברגע שחיישן הגז מזהה דליפה של גז הוא מתריע על כך ומאתר את מיקום הנזילה המדויק. איתור הנזילה באמצעות הגז מאפשרת טיפול מהיר וחיסכון של זמן רב ונזקים כספיים כבדים ללקוח.איתור נזילות מים מחיר

כל היתרונות בשיטה אחת

השיטה החדשנית לאיתור נזילות מים העושה שימוש בגז, מאפשרת את איתור הנזילה בצינורות העשויים מחומרים שונים דוגמת מתכת, בטון ופלסטיק. המכשיר מתמקד במקור הנזילה בצורה מדויקת וחוסך זמן ועבודה רבים. כמו כן, הגז המוחדר לצנרת אינו מזיק ומאפשר גילוי מהיר של מקור הנזילה ומונע את הצורך בחפירת בורות באדמה או פתיחת רצפות – הודות לכך שהמכשיר יכול לזהות נזילות גם בצינורות המצויים בעומק האדמה.

מקצוענים בכל שיטה

חברת "תדמור טכנולוגיות" מביאה אל לקוחותיה את המכשור המתקדם ביותר לצורך איתור נזילות. מאחורי החברה עומד מהנדס בניין מקצועי וצוות מיומן ומנוסה המאפשר איתור נזילת מים ותיקון הבעיה בצורה הטובה והמהירה ביותר תוך מתן שירות מהיר, יעיל ואיכותי, עמידה בזמנים וכן במחירים תחרותיים. אם יש לך נזילת מים או חשבון מים גבוה מהרגיל, זה הזמן להשאיר פרטים באתר החברה או להתקשר ולהזמין את צוות המומחים שלה ולעצור את הנזילה בזמן.

איתור נזילות מים בעזרת גז

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!