איתור נזילות תת קרקעיות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילות תת קרקעיות בחצר או בגינה יכולה להתבטא בעלייה בחשבון המים ובסופו של דבר גם להוביל להרס החצר בשל המים שיצאו החוצה. הנזילה הפנימית אשר אינה נראית לעין יכולה לגרום לנזק, כלכלי ופיזי ולכן חשוב לטפל בה בהקדם. איתור נזילות תת קרקעיות יוכל לענות על השאלה האם יש נזילה ואם כן, לאתר את המיקום המדויק שלה.

את הבדיקה כדאי להזמין ברגע שעולה חשד לבעיה כאשר הסימן הבולט ביותר יהיה עליה בחשבון המים ללא כל הצדקה (למשל השקיה מרובה או מילוי בריכת שחייה). תודות לאמצעים מתקדמים אפשר לבצע את הבדיקה ולקבל תוצאות מדויקות ומהירות, בלי לפגוע בשטח ובצמחייה.

לא רק בחוץ

איתור של נזילות יכול להתבצע בחצרות, בשטחים ציבוריים והוא מתאים גם לבית, כשיש צורך לאתר את הנזילה מתחת לבטון. בכל מקרה ייעשה שימוש באמצעים אשר יכולים לזהות מפגע, בלי לפגוע בתשתיות או בשטח. מצלמות תרמיות יכולות לזהות מפגעים כל עוד הן מופעלות על ידי בעלי מקצוע שמנוסים בתחום זה ומכירים היטב את אופן העבודה עם המצלמה.

זיהוי מקום הנזילה מאפשר לטפל בה ביעילות. במקום לנחש היכן המקום הבעייתי פשוט, נכון ומדויק יותר להתחיל את העבודה לאחר שישנו מידע מדויק על המקור שלה. יש לזכור כי למים ישנה נטייה להתקדם למקום שנוח להם. לכן, הם יכולים לגרום לנזקים במקומות שונים ומרוחקים מהמקור שיצאו ממנו. כמו כן, ישנם מקרים בהם ניתן לראות שישנה בעיה אך ישנם לא מעט מקרים בהם אי אפשר לראות בכלל שישנה תקלה.

נזילה גלויה ונזילה סמויה

איתור נזילות יתבצע במקרה של נזילה גלויה ונזילה סמויה. במידה ונראה בפועל מים על פני השטח, נוכל להבין כי ישנה בעיה ובהתאם להזמין את הבדיקה. במידה וכל מה שאנחנו מבחינים בו הוא עליה לא מוצדקת בחשבון המים, נצטרך לברר את הגורם לכך.

בשני המקרים, יש לבדוק מהו המקור של הנזילה ולא להסתפק בטיפול בנקודה בה אנו מבחינים בנזילה. יש להגיע למקור כדי לטפל בו ולמנוע חזרה של התקלה. ניסיון לנחש את המקום שיש לטפל בו עלול להוביל לעבודה רבה, מיותרת, יקרה ולא בהכרח למנוע חזרה של הנזילה.

איתור נזילות תת קרקעיות עם מומחים בלבד

איתור של הנזילה יכול להתבצע תוך שימוש במצלמה תרמית, מכשיר אקוסטי, מכשירי גז, שעון לחץ וסיב אופטי. בעל המקצוע שיאתר את הנזילה צריך להביא איתו התמחות וניסיון רב בתחום כדי לקבל החלטה מהו המכשור הנדרש ולהפעילו בצורה הנכונה. ככל שיש למאתר יותר ניסיון כך עולים הסיכויים שהוא כבר נתקל בבעיות דומות ולכן ידע כיצד הכי נכון לגשת לאתר את המיקום הבעייתי.

בעל מקצוע שיש לו ניסיון יוכל לבחור את הציוד הנכון ולדייק באופן מושלם בתוצאות. כמו כן, ישנם בעלי מקצוע אשר יכולים לתת דו"ח שישמש לחוות דעת בבית המשפט. במידה ויש צורך בכך, חשוב לוודא מראש כי מי שיבצע את הבדיקה יוכל לתת את התוצאות בצורה מסודרת ובהירה.

חברת תדמור טכנולוגיות

איתור נזילות צריכות להתבצע עם המומחים בתחום. חשוב שאנשי המקצוע יביאו איתם ניסיון רב והיכרות עם האתגרים של העבודה. אין זה מספיק להגיע עם מצלמה ולכוון אותה לאזורים שונים. חשוב שהאנשים שיפעילו אותה יבינו איך המים נוטים לעבור ואיך הם יכולים לפגוע במבנה ומחוצה לו.

חברת תדמור טכנולוגיות מביאה אליך את אנשי המקצוע הטובים ביותר ואת הציוד המתקדם לאיתור הנזילות. התוצאה היא קבלת מידע מדויק שעל פיו ניתן לבצע תיקונים במינימום מאמץ ועלויות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!