איתור תקלות בצינורות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מערכת האינסטלציה היא אחת המערכות הבסיסיות אשר משמשות אותנו בבתים ובבניינים המשותפים. הצנרות היום יכולות להמשיך לשמש אותנו לאורך שנים רבות בלי שנרגיש בהן. בעבר, כשהן היו עשויות ממתכת, אחת התקלות הייתה שבירה שלהן בנקודות חולשה. היום המערכות ברובן מצינורות פלסטיק והשחיקה מינימלית.

פגיעה בצנרת

הצנרת בבית או במבנה יכולה להיפגע כתוצאה מפעולה שהתבצעה באזור ופגעה בהם באופן ישיר, בשל שחיקה או התקנה בעייתית מלכתחילה. הפגיעה תבוא לידי ביטוי בנזילה כשזו לא חייבת להופיע בשטף במבנה אלא יכולה להיות איטית. במקרה נזילה איטית, בשלב מסוים נראה מים, עיבוי או כתם של לחות על הקיר או מהרצפה.

הבעיה הגדולה ביותר עם נזילות ותקלות הן שאנחנו עשויים לראות אותה במקום אחד כשלמעשה המקור במקום אחר. המים נוטים לנזול ולמצוא את הדרך הנוחה ביותר לרדת למטה. בנקודה בה הם יתקשו להמשיך, הם יצטברו ושם נראה את הבעיה. לכן, חשוב להזמין שירות איתור תקלות בצינורות לפני תחילת הטיפול.

מהו איתור תקלות בצינורות?

כשיש בעיה בצנרת, המקור שלה יכול להיות בכל מקום. אם בעבר האינסטלטור היא מגיע ומתחיל לחפור מהנקודה בה נראית הבעיה ועד לנקודה הבעייתית באמת, היום אין זה כך. היום נעשה שימוש באמצעים מתקדמים אך פשוטים, שלא עושים לכלוך ומאפשרים לבצע תיקון נקודתי וזול בהרבה בהשוואה לעלויות שהיו בעבר.

איתור תקלות מתבצע תוך שימוש במצלמה תרמית או אינפרה אדום. המפעיל נמצא בתוך המבנה (או בחוץ אם הבעיה בביוב), עובר על הקירות ומצליח לזהות נקודה בעייתית במצלמה. במקרים מסוימים אי אפשר להסתפק במצלמה שכזו ויש צורך להחדיר אחת אל תוך הצנרת. בכל מקרה כדאי להזמין בכל מקצוע שיכול להגיע עם מכשור מתקדם לכל איתור.

את מי להזמין לצורך האיתור?

ישנם מספר קריטריונים חשובים שיש לבחון שמתקיימים לפני הזמנת בעל מקצוע לצורך איתור הבעיה. יש לזכור כי הוא יכול להשפיע על הצלחת הטיפול ולכן אין להתפשר על הסעיפים הבאים:

מכשור מתקדם

המכשירים בהם יעשה שימוש צריכים להיות מהמתקדמים ביותר. אין כל סיבה לחפור בקיר או להרים מרצפות לפני שברור מהו המקור של התקלה ומהי הדרך הנכונה ביותר לטפל בה.

הפקת דו"ח

לעתים יש צורך בהפקת דו"ח כדי לגשת לסמכות מקצועית עם הממצאים. במקרה של בית חדש בו הקבלן אחראי על הפגיעה, בבתים משותפים בהם רוצים לדעת מי פגע בצנרת וכשישנם סכסוכים בנוגע לאחריות הטיפול, יש צורך להחזיק בדו"ח מקצועי. לא כל בעל מקצוע יכול להפיק אותו ומראש יש לברר אם הוא יוכל לעשות זאת ומהן העלויות.

תדמור טכנולוגיות

חברת תדמור טכנולוגיות מתמחה בתחום איתור תקלות בצנרות שונות ובביוב. כאן מחכים לך אנשי מקצוע מנוסים והציוד המתקדם ביותר. נשמח לעמוד לרשותך ולספר שירות מהיר ומדויק.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!