איתור, חיסול והשמדת שורשים בביוב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

הגעתם הביתה וגיליתם אינסטלציה סתומה? סתימות במערכת הביוב בבית יכולות להיגרם כתוצאה מחדירת שורשים. רגע לפני שמזמינים אינסטלטור לקטילת שורשים, חשוב להבין שהחדירה של שורשי ביוב יכולה להיגרם מכמה סיבות, כמו למשל נזילות מים במערכת הביוב.
נקעה נפשכם מהניסיונות לחסל שורשים בביוב? אפשר ממש להבין אתכם! איתור, חיסול והשמדת שורשים בביוב זוהי משימה לא פשוטה בעליל, שלפעמים מצריכה ביקור חוזר ונשנה של אינסטלטור מקצועי. אין צורך לתפוס את הראש ולהגיד אוי אברוך, יש דרכים לקטול שורשים בביוב. אבל, וזה אבל חשוב, לפני שקוטלים שורשים בביוב, חשוב ביותר להבין מדוע השורשים חדרו פנימה. האם בגלל שיש נזילות מים במערכת האינסטלציה, מה שמזמן שורשים לחדור פנימה כדי לקבל הזנה? האם ישנו עץ בעל שורשים חודרניים בצמוד למערכת הביוב? בואו נבין במה מדובר.

עצים שמסוגלים לחדור למערכת הביוב עבור הזנה

אין ספק, הנושא של חיסול שורשים בביוב הוא מורכב למדי. מאחר שהחדירה של השורשים לביוב יכולה לגרום לסוגים באמת מגוונים ושונים של נזקים, וגם יכולה להיגרם כתוצאה ממספר סיבות, חשוב מאוד לבדוק מספר דברים לפני שמחליטים להזמין אינסטלטור מקצועי, או אפילו קבלן ביוב מוסמך. אז בואו נבין אחת ולתמיד – כיצד קוטלים שורשים, כיצד שורשים חודרים למערכת הביוב ועוד.
מכירים את עץ הפיקוס? עץ הפיקוס הינו עץ עם שורשים חזקים במיוחד ועיקשים, אותו מומלץ ביותר להרחיק מקווי ביוב ומצנרות של ביוב. שימו לב, בעוד שצמחים מסוימים יזדקקו לחורים במערכת הביוב שלכם או לסדקים (כדי לחסור פנימה לביוב), עץ הפיקוס ידאג לבצע בעצמו כל מיני סדקים וחורים במערכת הביוב שלכם, עד שהוא יצליח להיכנס פנימה ולקבל את מקור המזון שלו – שזה ביוב.

קטילת שורשי ביוב: מדוע בכלל שורשים חודרים לביוב?

בשורה התחתונה, מדובר בדשן לכל דבר , למעשה , אפילו מדובר בדשן עם ערך מינרלי SUPER גבוה עבור צמחייה. בכל מקרה, עצי פיקוס יש להרחיק מקווי ביוב! שימו לב, אם השורשים של העץ כבר חדרו פנימה, יש סיכוי מסוים שאתם תצטרכו לחדש את קווי הביוב, שזו עבודת אינסטלציה לא הכי זולה.
ועוד יותר חשוב לשים לב לטיפ הבא שלנו, אל תתפתו לכל מיני פתרונות קסם, שפותרים לכם את הבעיה של שורשים בביוב באופן נקודתי. הבעיה הזו יכולה לחזור לכם כל תקופה, ככה שרצוי לטפל בזה אחת ולתמיד.

איתור שורשים וסתימת שורשים: נזקים בטווח הארוך שתרצו להימנע מהם

חשוב לדעת, בטווח הארוך , אתם יכולים לחוות גם נזקים בקרמיקות, באסלה ועוד. שורשים בביוב שלא מטפלים בהם- עלולים לגרום נזקים גם לשלד ומבנה הבית! לרוב, נהוג לבצע צילום קו ביוב עבור איתור שורשים ואיתור הסיבה הספציפית לסתימת השורשים.

לאחר צילום קו ביוב, יהיה אפשרי לדייק את הסיבה שבגינה השורשים חדרו וגרמו לסתימה. בצילום יהיה אפשר לראות מאילו מקומות ונקודות השורשים הצליחו לחדור לאינסטלציה ולטפל בכך בהתאם. בהצלחה!

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!