בדיקות נזילה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

בדיקות נזילה הן למעשה בדיקות המבוצעות כחלק מתהליך של איתור נזילה, ואם בעבר נדרש איש המקצוע לשבור קירות ולהרים מרצפות בכדי לבצע את הבדיקות האלה, הרי שהיום ניתן לבצע אותן בצורה יעילה הרבה יותר מבלי לגעת בכלל בקיר או ברצפה. איך מבצעים היום בדיקות לאיתור נזילות מים? האם בדיקות אלה מאפשרות איתור של נזילות במאה אחוז מהמקרים? האם מדובר בבדיקות יקרות? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות, המבצעת בדיקות נזילה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

כיצד מבוצעות כיום בדיקות לאיתור נזילה?

ללא ציוד מתאים, הדרך היחידה שלנו לאתר נזילה בתוך הקיר או מתחת לרצפה, היא להיכנס אל תוך הקיר כלומר לשבור אותו, או להיכנס אל מתחת לרצפה כלומר להרים את המרצפות. רק בצורה זו נוכל להגיע אל הצנרת החשודה ולאתר את הנזילה בצורה ויזואלית. כל זה היה נכון עד לפני שנים לא רבות, אלא שהיום ישנן טכנולוגיות חדשניות המאפשרות לנו לבצע בדיקות נזילה מבלי בכלל לגעת לא בקיר ולא ברצפה. טכנולוגיה אחת היא טכנולוגיה המבוססת על גלי קול ובאמצעותה נשלחים גלי קול אל הקיר במקביל לבדיקה של גלי הקול המוחזרים ממנו. באמצעות ניתוח הפער בין הגלים שנשלחו לגלים שהוחזרו, ניתן לבנות תמונה של העצמים בהם פגעו גלי הקול בדיוק כפי שעובד סונאר בצוללת. טכנולוגיה נוספת מבוססת על צילום של הקיר באמצעות מצלמה טרמית, שיוצרת לנו מפת טמפרטורות של הקיר המצולם. בשתי הטכנולוגיות אנו יכולים למעשה לזהות תבניות של עצמים שדומים לתנועה של מים ושאינם אמורים להופיע בתמונה ועל ידי כך לאתר את נתיב הנזילה ואת המיקום המדויק ממנו היא נובעת.

מהי המהימנות של בדיקות נזילה אלה?

ובכן, אפשר בהחלט לומר שבדיקות המהימנות של בדיקות נזילה מבוססות טכנולוגיה היא מאה אחוז. בכל בדיקה כזאת, הנתון המעניין ביותר הוא המיקום ממנו מתחילה הנזילה שכן זהו מקום התקלה שיש לתקן. במרבית המקרים של בדיקות נזילה טכנולוגיות נוכל לזהות את המיקום הזה בצורה מאוד מדויקת. ישנם מקרים בהם לא ניתן לראות בדיוק היכן מתחילה הנזילה, אך אפשר להגדיר אזור אפשרי מאוד מצומצם. בכל מקרה, טכנולוגיות אלה מאפשרות לנו לצמצם את האזור האפשרי למיקום הנזילה לרמה של כמה ס"מ עד כמה עשרות ס"מ רבועים בודדים, וזה כבר שונה מאוד מלשבור קיר שלם או להרים מרצפות של חדר או בית שלם. בדיקות אלה אינן יקרות והן לבטח זולות לאין שיעור מהעלות של שבירת קירות והחלפת רצפה רק כדי לאתר נזילה.

חברת תדמור טכנולוגיות מתמחה בשירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה ומציעה שירות איתור נזילות באמצעות מספר טכנולוגיות שונות, שבשילוב עם הניסיון והידע הרב של הצוות המקצועי בחברה, מבטיחות איתור מדויק של הנזילות בכל המקרים.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!