בדיקת נזילות בצנרת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אם אתם רואים סימני רטיבות בתקרה, בקיר או ברצפה, יש לכם שתי דרכים לבצע בדיקת נזילות בצנרת על מנת לאתר את מקור הנזילה לצורך תיקון. שתי הדרכים האלה כוללות דרך אחת מורכבת ומסורבלת מאוד ודרך אחת קלה ופשוטה מאוד, אבל את שתיהן אתם בכל מקרה רוצים להשאיר לידיים מקצועיות. אז מהן שתי הדרכים שבהן ניתן לבצע בדיקת נזילות בצנרת? האם יש בכלל סיבה לבצע את הבדיקה בדרך המסורבלת? היכן ניתן להשיג את הציוד הנדרש לביצוע הבדיקה? על שאלות אלו ועוד עונים לכם בשורות הבאות, המומחים של תדמור טכנולוגיות המציעה מגוון שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה.

הדרך המורכבת והמסורבלת לבדוק נזילות בצנרת

האתגר המרכזי בכל בדיקת נזילות בצנרת הוא כמובן להגיע לצינור בכדי לבדוק אותו. צנרת הבית לעולם אינה עוברת מחוץ לקירות באופן שיאפשר לנו לבחון אותה בעין ללא כל מאמץ, אלא קבורה ונסתרת בתוך הקירות או מתחת לרצפה. המשמעות היא שכדי לבצע בדיקת נזילות בצנרת יש ליצור גישה לצנרת הזאת. בדרך המורכבת והמסורבלת זה אומר לשבור קירות ולהרים מרצפות לאורך המסלול בו עוברת הצנרת, בניסיון לזהות סימנים מובהקים של נזילה ודליפה לצורך תיקון. עד לפני שנים לא רבות, זו הייתה הדרך היחידה לבצע את הבדיקה ואנשים שסבלו מרטיבות פשוטה בקיר, נאלצו להעביר את הבית שלהם חצי תהליך שיפוץ רק כדי לאתר את מקור הנזילה. כמובן שהדברים לא תמיד הסתיימו בשבירה של קירות שלמים, אלא לרוב בשבירות ממוקדות, ועדיין דרך מורכבת זאת אחראית על הרבה פרויקטים של החלפת ריצוף, גם כאשר לא היה בכך שום צורך מלבד הנזק שנגרם בגין הבדיקה.

הדרך הקלה והפשוטה לבדיקת נזילות בצנרת

הדרך הקלה והפשוטה לביצוע בדיקת נזילות בצנרת היא דרך שמבוססת על טכנולוגיות חדשניות, המאפשרות לנו לראות את מה שקורה בתוך הקיר מבלי להיכנס אליו ומבלי אפילו לגעת בו. טכנולוגיות אלה כוללות בעיקרן את הצילום הטרמי ואת בדיקת האולטרה סאונד. באמצעות מצלמה טרמית אנו יכולים ליצור מפת פערי טמפרטורות ברחבי הקיר ולזהות תבניות של מים מתפשטים באזורים שאינם אמורים להיות בהם. בשיטת האולטרה סאונד אנו יכולים ליצור מפה דומה המבוססת על גלי קול הנשלחים ומוחזרים מהקיר ויוצרים למעשה תמונה של כלל העצמים בתוך הקיר. טכנולוגיות אלה מאפשרות לנו לזהות את נתיב הנזילה ואת המקור שלה מבלי בכלל לגעת בקיר. זוהי ללא ספק הדרך הטובה והנכונה, היא זמינה לכל אחד והיא גם הרבה יותר זולה מהדרך המסורבלת. בכל מקרה בו אתם רוצים לבצע בדיקת נזילות בצנרת, אתם צריכים לעשות זאת בסיוע גורם מקצועי כדוגמת חברת תדמור טכנולוגיות המגיעה אליכם עם כל הציוד הטכנולוגי הנדרש ובתוך זמן קצר מאתרת את מקור הנזילה ומבצעת תיקון מקצועי ללא נזק היקפי למבנה.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!