בדיקת נזילת מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אנשים רבים נתקלים במהלך חייהם בנזילות מים בבית, בחצרות, בחדירת מי גשמים, פיצוץ בצינורות מים, סדקים בצינורות ביוב, מרזבים סתומים, גגות דולפים ורטיבות.

כשאנו חיים בבתים שהצינורות בהם מצויים בתוך הקירות ומתחת למרצפות, אנו עלולים לגלות את הבעיה בשלבים מאוחרים, כשהמים התפשטו והגיעו הרחק ממקור הבעיה ויצרו נזק, או כשחשבון המים שלנו זינק לפתע באופן לא ברור. כשאנו מגלים כתמי רטיבות או עובש, אנו לא תמיד יודעים מאין המים הגיעו וכיצד לזהות את מקור הנזילה או הפיצוץ בצינור. הפחד הגדול של כולנו הוא שכדי לאתר את הבעיה, נצטרך להזמין שרברב שיחפור לאורך הקירות וירים את המרצפות, וגם אז לא בטוח שימצא את התקלה.

אז איך נבחר את בעל המקצוע?

כיוון שנזילות מים וחדירות מים הן חלק מהחיים של כולנו, תחום איתור הנזילות התפתח מאוד בשנים האחרונות. הטכנולוגיה המתקדמת הביאה לפיתוח מכשור חדשני אשר מאפשר לבעלי המקצוע בתחום לזהות ולאתר נזילות מים באופן ממוקד ובלי לחפור את כל הסביבה וליצור נזק משני. לצורך כך יש צורך לבחור בחברה מקצועית ואמינה, שברשותה אמצעים חדשניים לאיתור נזילות, ושאנשיה יודעים לפענח את הממצאים מאותם מכשירים ולזהות את מוקד הבעיה במהירות.

כדי שתדעו שבחרתם את בעל המקצוע הנכון, האמין והמקצועי, מומלץ לבדוק המלצות של לקוחות קודמים ואת הוותק שלו. כמו בכל תחום, יש בעלי מקצוע טובים, מנוסים ואמינים, ויש פחות. כשמדובר על בדיקת נזילת מים, חשוב לאתר את הבעיה במהירות כדי למנוע נזק נוסף והוצאות נלוות.

חשיבות הגילוי המוקדם

ידוע לכול שהגילוי המוקדם של בעיות בכל תחום חשוב ביותר ומונע החמרה. כשמדובר בבריאות שלנו אנו מבינים זאת היטב, ולא נדחה בדיקה אם אנו חשים בבעיה. כשאנו רואים כתם רטיבות חדש, כשמתגלה עובש על הקיר או התקרה, כשחשבון המים תופח, או כשהשכנים מדווחים על רטיבות – כל אלה הם סימני אזהרה לכך שיש צורך בבדיקת נזילת מים. מים הם סם החיים, הם ברכה, אך הם יכולים גם להיות מטרד קשה אם הם לא במקומם. יש למים נטייה להתפשט ולחפש את הדרך הקלה למטה, והם גם מוצאים. כך חדירת מים יכולה להגיע הרחק מאוד ממקור הנזילה, אחרי שהמים חלחלו דרך לבני הקירות.

כמו באמצעים הטכנולוגיים החדשים לגילוי בעיות גופניות סמויות, גם לתחום האינסטלציה יש חידושים המסייעים באיתור. בשנים האחרונות פותחו מצלמות טרמיות לגילוי ואיתור נזילות, המאפשרות לבעלי המקצוע לזהות נזילה באופן ממוקד. המצלמה מאתרת שינויי טמפרטורה בתוך הקירות ומתחת למרצפות, וכך מזהה נזילות מים שאינן נראות על פני השטח. באופן זה ניתן לטפל בנזילה באופן נקודתי וכירורגי, ולהימנע מחפירות נרחבות ומנזק מיותר למבנה. 

הטכנולוגיה בשירות המקצוע

תדמור טכנולוגיות היא חברה ותיקה בעלת מוניטין וניסיון מקצועי במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי. אנשי הצוות שלנו נותנים שירותי איתור נזילות ופתרון בעיות באופן מקצועי ואמין, המתבססים על ידע נרחב בתחום. בנושא נזילות ונזקי צנרת, יש חשיבות לזמן התגובה על מנת למנוע נזק נוסף. אנו זמינים בכל שעה ונותנים שירות מהיר ואחראי, עם יחס אישי ואדיב. את התשלום אנו גובים רק לאחר שפתרנו את הבעיה ואיתרנו את מקור הנזילה, כי אנחנו בטוחים במקצועיות שלנו.

אם נתקלתם בבעיית נזילת מים, עובש, טחב או פיצוץ בצינורות, אל תחכו ואל תתעלמו. הבעיה לא תיעלם אם לא תטפלו בה. זה הזמן לפנות אלינו ונשמח לשלוח ללא דיחוי צוות מקצועי, המצויד במכשור המתקדם ובידע המקצועי.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!