גילוי הצפות מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים שירות של גילוי הצפות מים, אתם כנראה יודעים טוב מאוד מדוע אתם זקוקים לו. לכאורה זה נשמע לא הגיוני, שכן הצפת מים היא דבר ברור שאפשר לראות בעין, אלא שזאת לא ההגדרה המדויקת של הצפה. הצפה יכולה להתרחש גם במרחבים נסתרים כמו המרחב התת רצפתי שמתחת לאריחי הרצפה, חללים בתוך הקיר וכן הלאה. כמו כן, גילוי הצפות מים נועד לא רק לגלות את ההצפה, אלא לגלות מהיכן היא נובעת על מנת שניתן יהיה לתקן את התקלה ולשאוב את מי ההצפה שכבר הצטברו. את השירות הזה בדיוק מציעה לכם תדמור טכנולוגיות כפי שנתאר פה בשורות הבאות.

איך מבוצע התהליך של גילוי הצפות מים?

ובכן, אם אתם מזמינים איש מקצוע לצורך גילוי הצפות מים, מן הסתם ישנם מספר סממנים שהעלו אצלכם את החשד לקיומה של הצפה. כך למשל, אם אתם מטאטאים את הבית והאבק מתגבש תוך כדי הטאטוא לגושי אבק קטנים, זה יכול להעיד על רמת לחות גבוהה באזור הרצפה וזו בתורה יכולה להעיד על נוכחות של מים במרחב התת רצפתי. ייתכן שאתם לא רואים שום סימנים מובהקים של רטיבות, אבל משום מה אתם רואים מים על הרצפה בצמוד לקיר או אולי נזילה מחריץ קטן בתוך הקיר. כל תהליך של גילוי הצפות מים מתחיל למעשה בבחינת הסממנים הידועים בכדי לדעת היכן להתחיל לחפש והיכן עשויה ההצפה להסתתר.

בשלב הבא אנחנו רוצים לבדוק שאכן ישנה הצפה ולבחון את היקפה. לשם כך נעשה שימוש בטכנולוגיות כמו צילום טרמי או אולטרה סאונד, באמצעותן אנו יכולים לזהות תבניות של מים בתוך הקיר או הרצפה. טכנולוגיות אלה מאפשרות לנו להבין בדיוק היכן נמצאת ההצפה ולראות גם את הגבולות שלה. אבל הדבר החשוב ביותר הוא לזהות את המקור שממנו נוזלים המים ויוצרים את אותה הצפה וגם את זה נוכל לבצע באמצעות אותן טכנולוגיות בדיוק, שמסייעות לנו לזהות נתיבי זרימה של מים מהמקור ועד אזור ההצפה.

שאיבת מי הצפה

שלב חשוב נוסף בתהליך של גילוי הצפות מים הוא שאיבת מי ההצפה שהצטברו במרחב. שאיבה זו נדרשת לביצוע גם כאשר המים מצטברים למעשה במרחב שמתחת לרצפה ויש לבצע אותה מבלי לגרום נזק לרצפה. שאיבה זו מבוצעת באמצעות מערכות שאיבה חכמות המאפשרות החדרת צינור גמיש שמאפשר שאיבה מכל רחבי המרחב התת רצפתי, הכל דרך נקודת כניסה אחת אל תוך המרחב הזה וללא צורך בהרמת מרצפות בכל רחבי הבית.

חברת תדמור טכנולוגיות מציעה מגוון רחב של שירותי אינסטלציה מבוססי טכנולוגיה ובכלל זה גם שירות של גילוי הצפות מים, איתור מקור הנזילה שגרמה להצפה, תיקון הנזילה ולבסוף גם ביצוע שאיבה חכמה באמצעות טכנולוגיות מתקדמות שאותן ניתן להגדיר כזעיר פולשניות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!