חברת איתור נזילות מומלצת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

נזילה בצנרת היא לא עניין יוצא דופן. היא יכולה להיגרם כתוצאה מהתיישנות של המערכת, פגיעה לא מכוונת ומכפור. לעתים, לא נראה נזילה אלא פיצוץ ולא נוכל להתעלם ממנו, אך אלו לא רוב המקרים. הנזילה יכולה להתבטא בעליה בחשבון במים והיא יכולה להופיע במקומות שונים, לאו דווקא במקום בו ישנה בעיה. במקרה של חשד או שראינו נזילה, יש להזמין חברת איתור נזילות מומלצת לאיתור המקור שלה.

חברת נזילת מים מומלצת

גורמים שיכולים להוביל לנזילות

ישנם גורמים שונים אשר יכולים להוביל לכך שהמים יצאו החוצה מהצנרת ולא באופן שהתכוונו. הנחה לא נכונה של הצנרת היא אחת הסיבות לכך ולעתים הנזילה תופיע תוך חודשים ספורים לאחר הבניה או השיפוץ. פגיעה בתשתית בעקבות שיפוץ או תנועה של רכבים כבדים בחצר תוכל גם כן לגרום לנזילה.

גורם נוסף הוא התיישנות כאשר אפשר לראות לא פעם נזילות במבנים ישנים ובמיוחד בכאלו שמערכת המים שלהם נבנתה על בסיס של חומרים שכבר לא נעשה בהם שימוש.

מתי נצטרך לחפש אחר חברת איתור נזילות מומלצת?

ישנן מספר סיבות שיגרמו לנו ליצור קשר עם חברת איתור נזילות מומלצת. במידה ואנחנו רואים נזילת מים בבית או בחצר, נרצה לאתר את המקור שלה. אנחנו צריכים לדעת כי לא תמיד המקום בו המים יוצאים הוא המקום של הנזילה. נוכל לדעת היכן לטפל בבעיה רק לאחר שנוודא כי אנחנו מגיעים לנקודה הרלוונטית. סיבה נוספת היא עליה בחשבון המים ללא שימוש מוגבר.

עליה בחשבון המים תעיד פעמים רבות על נזילה, בתוך או מחוץ לבית. חברת איתור תוכל לבדוק את הבעיה במהירות ולעזור לנו לטפל בנזילה לפני שהיא תיצור נזק (מעבר לתשלום גבוה עבור חשבון המים). סיבה נוספת יכולה להיות כאשר יש לנו בעיה עם הקבלן או החברה שביצעה את הפרויקט ואנו זקוקים לחברה מקצועית שתספק לנו מידע ודו"ח שאיתם נוכל להגיש בקשה לפיצוי.

על אילו קריטריונים עלינו להסתכל בחיפוש אחר החברה?

לא כל חברה אשר מבצעת איתור של הנזילה היא חברת איתור נזילות מומלצת. בכל מה שנוגע לבית או למבנה שלנו, אנחנו רוצים לשמור עליו. לכן, כדאי שנבחן את הקריטריונים הבאים בטרם נזמין את החברה:

ניסיון

החברה צריכה להביא איתה ניסיון בתחום ועדיף שיהיה לה ניסיון עם עבודה דומה לזו שאנחנו מעוניינים בה. למשל, אם יש לנו נזילה בבית פרטי, חשוב שהיא תביא ניסיון בכך. אם הבעיה היא נזילה בחצר, חשוב שתהיה לה יכולת לאתר את הבעיה בשטחים פתוחים.

ציוד

בשנים האחרונות הציוד שמשמש לאיתור נזילות התפתח והיום כבר אין כל צורך לשבור קירות כדי לנחש היכן המקור של הנזילה. כיוון שלא כל אחד אשר מספק שירותי תיקון מחזיק בציוד המתאים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם נזק גדול שכולו מיועד לאפשר לנו לבצע תיקון של הבעיה בהמשך הדרך. כדי להימנע מכך חשוב לבדוק איזה ציוד החברה מחזיקה כמו מצלמה טרמית לאיתור נזילות מים ולוודא כי היא מאתרת את הנזילה ללא פגיעה בתשתיות.

זמינות

כדאי מאד לבחור בחברה שתוכל להגיע אלינו במהרה. אנחנו לא רוצים להתעכב עם הטיפול כיוון שהנזילה יכולה בסופו של דבר לפגוע בתשתיות אחרות. ברגע שזיהינו בעיה בצנרת עלינו ליצור קשר עם החברה ולבדוק שהיא יכולה להגיע אלינו תוך זמן סביר ולברר על מחיר איתור נזילות מים.

חברה מומלצת לאיתור הנזילה

תדמור טכנולוגיות היא חברת איתור נזילות מומלצת. החברה עושה שימוש באמצעים מתקדמים כדי לאתר את המקור של הפגיעה וכל זאת ללא קדיחה או חפירות בקירות ובתשתיות מבלי שנמצא הצורך לכך.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!