מחיר בדיקת רטיבות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

רטיבות היא בעיה במבנה אשר לא נעלמת מעצמה. במקרה וזיהינו אותה, יש לטפל בה בהקדם כדי למנוע החמרה של המצב. בדיקה של רטיבות בבית מאפשרת לגלות מה גרם לה, לדעת האם ישנם כשלים במערכת האינסטלציה ולהבין מהן הפעולות שיש לבצע. לאחר שמבררים עם חברה על מחיר בדיקת רטיבות, הבדיקה עצמה תתבצע תוך שימוש במכשירים מתקדמים שנותנים תמונה מדויקת של המצב.

כלים לאיתור נזילות והצעת מחיר בדיקת רטיבות

מתי נבצע בדיקת רטיבות?

רטיבות בקירות חייבת להיות מטופלת. זוהי בעיה שעלולה לגרום לפגיעה בקירות, להוביל לעובש והתפתחות של פטריות ובסיכומו של דבר גם להזיק לבריאות. כיוון שהנזקים יכולים להיות גבוהים כדאי שנדע מתי זה הזמן לברר פרטים על מחיר בדיקת רטיבות.

שינוי בקיר

אנחנו יכולים לשים לב בעצמנו לשינויים בקירות. נפיחות של הקיר, מגע רך לעומת זה שהיה בעבר, התפתחות של עובש והתחלה של קילוף הקיר, כל אלו יכולים להיות סימנים לרטיבות. השינוי בקיר לא יחלוף מעצמו וגם אם אנחנו שומעים על טיפולים קוסמטיים שניתן לעשות כדי להחזיר לקיר את הנראות המקורית שלו, עלינו לזכור כי ברגע שישנה רטיבות היא לא תיעלם עד לטיפול מתאים.

לפני רכישת נכס

קנית נכס היא אחת הקניות המשמעותיות בחיינו. כולנו רוצים לוודא כי הבית החדש שניכנס אליו יהיה בסטנדרט עליו שילמנו. לשם כך נצטרך לבצע בדיקות וכדאי מאד לבצע גם בדיקת רטיבות. הבדיקה נכונה גם לנכסים מיד שנייה שכבר עברו שנים וגם לנכסים מקבלן. לעתים הקבלן המבצע לא יודע על המפגע ורק בדיקה יסודית תיתן לנו שקט וידיעה שקיבלנו את הנכס ברמה שאנו מצפים לה.

לפני התחלת השיפוץ

בתהליך השיפוץ אנחנו יכולים לפגוע באזורים נגועים ברטיבות. פגיעה שכזו יכולה לגרום לנזק, לפגוע בתהליך השיפוץ ולייקר את העבודה. בנוסף, אם אנחנו מכניסים אנשי מקצוע לבית ומביאים בחשבון את אי הנוחות לזמן מה, כדאי לוודא שהתוצאה תהיה של בית נעים, בריא וחזק. בירור על מחיר בדיקת רטיבות לפני השיפוץ יאפשר לנו להתחיל את העבודה בבטחה.

לאחר פגיעה במבנה

אירועים כמו פיצוץ בצנרת יכולים להוביל להיווצרות של מקור מים ולרטיבות בקירות או ברצפה. עלינו להזמין חברה מקצועית אשר תבצע אבחון ובמידת הצורך תיתן המלצות לפעילות שיחזירו את הבית למצב בריא יותר. במקרה שיש לנו ביטוח, הוא יכיר בתוצאות של הבדיקה כך שאם נצטרך לבצע פעולות תיקון, לרוב הוא יוכל לעזור לנו במימון הטיפול.

כיצד מתבצעת בדיקת רטיבות?

גם אם הבחנו בשינוי של הקיר, אנחנו צריכים אמצעים מדויקים כדי להעריך את הרטיבות, המיקום המדויק ולזהות את המקור שגורם לכך. הבדיקה תתבצע על ידי חברה המתמחה בתחום כשהיא תשתמש במצלמה תרמית. המצלמה תציג תמונה של הטמפרטורה בתוך הקיר. אנשי המקצוע יוכלו להבחין בכל שינוי ולנתח את הנתונים בדיוק רב. מעבר לכך שהמצלמה מאפשרת לראות את השינוי בתוך הקיר, ניתוח נכון יוביל למציאת מקור הבעיה.

תיקון נזילות מים

איזו חברה מבצעת את הבדיקה?

חברה אשר מבצעת את הבדיקה צריכה להתמחות בתחום זה באופן ספציפי. עליה להגיע עם מכשירים מתקדמים ולהביא ניסיון לשטח. חשוב לברר מראש כיצד מתבצעת הבדיקה ולאלו נתונים אנחנו יכולים לצפות ומה נוכל לעשות איתם. החברה צריכה גם לעשות בדיקה מקצועית וגם לתת לנו תוצאות שאיתן נוכל לבצע את התיקון הנכון, במידה ונדרש.

מחיר בדיקת רטיבות

חברת תדמור טכנולוגיות מבצעת בדיקות רטיבות במבנים. החברה תוכל ללוות אותנו בתהליך של קניה, שיפוץ ולאחר פגיעה במערכת האינסטלציה. החברה מעמידה לרשותנו שירות מקצועי, ציוד מתקדם ואנשי מקצוע מנוסים. נרצה לפנות לחברה לפני רכישת או שיפוץ נכס, לאחר פיצוץ וברגע שאנחנו חושדים בבעיה בקירות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!