עובדות על נזילת מים צנרת משותפת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

צנרת המים המשותפת עלולה לגרום לפעמים לבעיות בין הדיירים. לרוב הצנרת עובדת ללא כל בעיה, אך ברגע שזו מופיעה, מופיעים גם וויכוחים. הרצון להבין מי אחראי על התקלה, מי ישלם על הנזק וכיצד לגשת לנושא, יכול ליצור מתח. היום אפשר לקבל מענה על כל השאלות ולבצע טיפול ממוקד. כדי להבין מה לעשות במצב של נזילה ריכזנו עובדות שחשוב להכיר.

ישנו סימן מקדים המצביע על נזילת מים

פעמים רבות אנשים מזמינים בדיקת צנרת רק ברגע שהם מבחינים בנזילה. בשלב זה יש מים, עיבוי או רטיבות על הקיר או הרצפה. לעתים הנזילה מופיעה כפיצוץ ואז המים זורמים בעוצמה. במקרה זה יש לסגור את ברז המים הראשי, אך לרוב זה לא המקרה.

עלייה בחשבון המים ללא סיבה היא הגורם המחשיד ביותר שיכול להצביע על נזילה. במקרה זה סגירה של כל הברזים ובדיקה אם השעון ממשיך לרוץ או לא היא הבדיקה הראשונית שיש לבצע. ברגע שחשבון המים עולה ללא סיבה כדאי להזמין בדיקת נזילת מים צנרת משותפת.

בדיקת נזילה מתבצעת בלי לפגוע בצנרת

אחד החששות לקראת הבדיקה היא מהנזק שעלול להיווצר לצנרת ולמבנה. במיוחד כאשר מדובר על מערכת משותפת וכשאין הסכמה על נושא התשלום, החשש עולה. היום אין צורך לשבור קירות ולא להרים מרצפות כדי לדעת היכן יש בעיה.

תודות למצלמות תרמיות, אינפרה אדום ורובוטים שנכנסים אל תוך הצנרת ונשלטים מבחוץ, אפשר לדעת בדיוק מה מתרחש בתוך המערכת. אין סיבה להתחיל לבצע עבודת תיקונים בלי לדעת מה קורה בתוך הקירות. כל שיש לעשות הוא להזמין בעלי מקצוע מומחים בתחום שמחזיקים בציוד המתאים.

במקרה של נזילת מים צנרת משותפת יש לבדוק מי האחראי לצנרת

במקום שהדיירים יתווכחו זה עם זה בנוגע לאחריות על הצנרת ועל הבעיה, אפשר לבצע בדיקה מקצועית ולקבל דו"ח מסודר מבעל המקצוע. חשוב לציין כי לא כל אחד אשר מבצע איתור נזילות יכול לספק דו"ח וכי יתכן שתהיה עלות נוספת עבור ההפקה שלו.

אם ישנה חשיבות לבדיקת האחריות לנושא, חשוב מאד לברר מראש כי ניתן לקבל את הממצאים בצורה מסודרת. כמו כן, יש לשאול מהן העלויות, של הבדיקה ושל הדו"ח. יש לזכור כי עלות הבדיקה יכולה לחסוך פעולות לא הכרחיות ויקרות בהמשך הדרך והיא תוביל לטיפול יעיל.

להזמין את הטובים ביותר

הזמנת בעל מקצוע המומחה בתחום האיתור תיתן לך מידע מדויק על המצב של הצנרת, המקום הבעייתי ואם יש צורך בכך, גם על הדירה האחראית על המצב. חברת תדמור טכנולוגיות מבצעת בדיקות מקצועיות של נזילת מים בצנרות משותפות. החברה משתמשת בציוד מתקדם ויכולה להפיק דו"ח אם יש צורך בכך (כאשר מומלץ לבקש זאת מבעוד מועד).

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!