תיקון נזילה בצינור מים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

צנרת המים שלנו פעילה לאורך רוב שעות היום. ההתקנה שלה התבצעה בעבר, על ידי אנשי מקצוע ובהתאם לתוכניות שתוכננו בקפידה. השנים עשויות להוביל לשחיקה של הצנרת וכך גם חיבורים שלא התבצעו כראוי. אם איש המקצוע שביצע מלכתחילה את העבודה לא הקפיד לפעול בצורה המקצועית ביותר, אנחנו נראה את התוצאה על קירות המבנה. במקרה כזה כדאי לשקול לבצע תיקון נזילה בצינור מים.

את הנזילה בצינורות המים נראה בדרך כלל על הקיר. עם זאת, היא יכולה להופיע גם על התקרה שבדירה שמתחת או במקרים מסוימים גם על הרצפות. נקודה קטנה של רטיבות תתפתח עם הזמן לכתם גדול יותר. ככל שנקדים לטפל בבעיה, כך נוכל למגר אותה ולהימנע מפגיעה במערכות נוספות בבית.

נורת האזהרה הנוספת שאנחנו צריכים לשים לב אליה היא צריכת המים שלנו. אם השעון ממשיך להסתובב בקצב גם כשהברזים סגורים או אם קיבלנו חשבון מים גבוה במיוחד עלינו לבדוק אם ישנה נזילה ואז צריך לבדוק אם יש דליפות בצנרת.

בדיקה ללא שבירת קירות שלא לצורך

ישנם שני דברים שחשוב מאד לדעת על תיקון נזילה בצינור מים. חשוב לדעת כי הנזילה לא תיעלם מעצמה. כלומר, אם גילינו כתם קטן בקיר, ככל הנראה הוא יגדל. אם גילינו כתם על התקרה, עלינו לפנות בהקדם אל השכנים מלמעלה וליידע אותם כי ישנה בעיה בצנרת.

חשוב גם לדעת כי היום אין צורך לשבור קירות כדי לאתר את הבעיה. אם בעבר האינסטלטור היה צריך להעריך היכן נמצאת הבעיה, היום הוא יוכל להשתמש במכשור מתקדם כדי לראות היכן הבעיה בדיוק. המכשור יכול להיות מצלמה תרמית, סיב אופטי או אחר, בהתאם להמלצה של איש המקצוע. המטרה שלנו היא לדעת מה הבעיה ולקבל החלטה כיצד לטפל בה בלי לשבור קירות שלא לצורך או לפגוע בתשתיות אחרות.

קבלת החלטה כיצד לטפל בפגיעה

ברגע שישנה נזילה יש צורך לטפל בה ולהזמין בודק ומאתר נזילות. אין להתעכב עם הטיפול כיוון שהבעיה לא תחלוף מעצמה. עתה, לאחר שנעשתה הבדיקה שמאפשרת לבעל המקצוע לדעת מהי חומרת הבעיה והיכן היא ממוקמת, אפשר להחליט כיצד לטפל בה.

להחליף צנרת ישנה

במבנים ישנים מאד לעתים יעלה הצורך להחליף את הצנרת. אם היא רקובה ועלולה להתפרק, יכול להיות שאיש המקצוע יציע לנו להחליף אותה במקום לבצע תיקון נזילה בצינור מים בנקודה אחת בלבד. במבנים אשר נבנו בעשור או אפילו שניים האחרונים, יכול להיות שאפשר יהיה לתקן את הנזילה בלי להחליף את הצנרת.

לטפל בצנרת באזור התקלה

אפשרות נוספת אשר יכול להיות שתתאים לבית שלנו היא תיקון נקודתי. במידה והמערכת עצמה תקינה, אך ישנה בעיה בחיבורים או באזור מסוים, אין צורך להיכנס לשיפוץ גדול ואפשר יהיה לבצע תיקון מקומי. מכאן אנחנו יכולים להבין כי ישנה משמעות רבה לבדיקה עצמה. ככל שהיא מדויקת יותר ונותנת לנו מידע מהימן כך בעל המקצוע יוכל לבחור את אופן התיקון הנדרש.

תיקון נזילה בצינור מים מתחיל באבחון

לאיתור הבעיה יש חלק חשוב בפתרון. היום עומדים לרשות אנשי המקצוע (ולרשותנו) אמצעים מתקדמים לאיתור תקלות בבית. כאשר אנו בוחרים באיש המקצוע עלינו לוודא כי יש ברשותו את העזרים שיאפשרו לו לגלות אם ישנה בעיה והיכן, בלי לשבור את הקירות או להרים מרצפות שלא לצורך.

תיקון נזילה בצינור מים תתבצע ביעילות ובחוכמה. היא יכולה להיות פעולה מהירה ולהפריע רק במעט לשגרת החיים שלנו וזאת כל עוד לבעל המקצוע יש את התמונה המלאה והמדויקת של הבעיה. חברת תדמור טכנולוגיות תסייע לנו במקרה של איתור נזילת מים. כל שעלינו לעשות הוא ליצור קשר ומומחים יגיעו אלינו עם ציוד מתקדם ויבצעו תיקון ממוקד ומדויק.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!