תיקון פיצוץ צנרת ביעילות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

הצנרת שלנו עובדת רוב הזמן באופן תקין, בלי שנהיה מודעים אליה. היא אחת המערכות החשובות בבית וכאשר היא נפגעת או אינה עובדת כראוי, החיים שלנו משתבשים. פיצוץ בצנרת יכול להתבטא בזרם עוצמתי בתוך הבית, אך לא תמיד. לעתים הפיצוץ יהיה פנימי ויתבטא ברטיבות על הקיר, שלנו או של השכנים. תיקון פיצוץ צנרת – מה לעשות?

ברגע הפיצוץ נרצה לסגור את הברז הראשי של המים ובכך למנוע כניסה של מים לתוך המבנה. לאחר מכן נקרא לחברה מקצועית שתטפל במהירות ותבצע תיקון פיצוץ בצנרת ותאפשר לנו לחזור לגרת חיינו. אם מדובר על פיצוץ משמעותי, החברה תעריך מיד את מקום הבעיה. אם מדובר על טפטוף שנגרם כתוצאה מפיצוץ פנימי, יהיה צורך לוודא היכן בדיוק הצינור נפגע.

הגורמים לפיצוצים בצנרת

לצינור יש תוחלת חיים. לרוב היא גבוהה והוא יכול להחזיק מעמד גם עשר שנים ויותר, אך נתון זה יכול להשתנות בהתאם לסוג הצינור המקורי ולדרך ההתקנה. מכאן אנחנו מבינים כי סיבה אחת לפיצוץ היא שחיקה שנוצרת באופן טבעי לאורך השנים. אלו מאיתנו אשר מתכוונים לרכוש נכס חדש יוכלו לבצע בדיקת אינסטלציה לפני הקניה כדי לוודא שמצב הצנרת ומערכת המים טוב.

גורם נוסף שיכול לגרום לפיצוץ הוא מזג האוויר. צינורות ממתכת יכולים לקפוא וכתוצאה מכך להישבר ולהוביל לפיצוץ. לכן מומלץ בימים בהם יש חשש לקרה להשאיר את אחד הברזים פתוח כך שיטפטף ותהיה תנועה מתמדת של המים לאורך הצינורות.

ראו גם: מבנה צינור

תיקון צנרת מים עם מומחה לאיתור נזילות

תיקון פיצוץ צנרת – שלב אחר שלב

רגע לפני שנעבור על השלבים השונים של תיקון פיצוץ בצנרת, עלינו לשים לב כי ברגע שיש לנו חשש לפיצוץ או שברור לנו שישנו פיצוץ, חשוב לטפל במצב. אם אנחנו רואים נזילה של המים או רטיבות בקיר, עלינו גם לסגור את הברז הראשי של המבנה ולמנוע ממעבר של מים נוספים ובכך הצפה של הבית.

שלב ראשון – איתור התקלה

השלב הראשון הוא איתור התקלה. גם אם נדמה לנו שאנחנו רואים את המקור של הפיצוץ, יכול להיות שהשבר או הפגיעה הם במקום אחר. לכן, בעל המקצוע שיגיע אלינו יבצע תחילה איתור של הבעיה וישתמש לשם כך במכשור מתקדם. אין צורך לפגוע בקיר או להרים את המרצפות רק כדי לבדוק היכן התקלה. אפשר להשתמש בציוד מקצועי ולאתר את התקלה.

שלב שני – תיקון מקומי או כללי, בהתאם לנזק

בהתאם לסוג הפיצוץ והבעיה אפשר יהיה לקבל החלטה אם להחליף חלק קטן של הצנרת או אם להחליף את כולה. ככל שהצנרת ישנה יותר וככל שהיא שחוקה, כך נצטרך לשקול להחליף אותה, כיוון שפיצוץ במקום אחד יכול להעיד על בעיות שצפויות לעלות בעתיד. עם זאת, חשוב לדעת כי פעמים רבות תיקון מקומי יכול להחזיק מעמד שנים רבות, כל עוד שאר המערכת במצב טוב.

שלב שלישי – תיקון חיצוני במידה ויש צורך

במידה ונעשו עבודות שכוללות שבירה של הקיר או הרמה של המרצפות, יהיה צורך להחזיר את המצב לקדמותו. בעלי המקצוע שמבצעים תיקון פיצוץ צנרת יבצעו גם את התיקון. התפקיד שלנו הוא לוודא כי מי שמעניק לנו את השירות דואג לכל השלבים ומוודא שנוכל לגור בסופו של דבר במבנה בבטחה ובנוחות. חשוב לשים לב, אם הפיצוץ הוביל להצפה והרצפה התמלאה במים, כדאי גם לבדוק את מצב החול שתחתן על ידי בדיקה מקצועית.

לפנות לחברה עם אחריות

חברת תדמור טכנולוגיות עומדת לרשותנו עם ציוד מתקדם ובעלי מקצוע מנוסים. החברה תגיע אלינו על פי קריאה ובמהירות, תשתמש בציוד הנדרש לאיתור ותבצע תיקון פיצוץ צנרת תוך הקפדה על תקשורת פתוחה והסבר הבעיה. במקרה של פיצוץ, כל שעלינו לעשות הוא לפנות לחברה ולקבל שירות מקצועי, באחריות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!