תיקון פנים צנרת ביעילות וללא פגיעה בשאר התשתיות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

צנרת המבנה הורכבה והותקנה לאחר תכנון מקצועי. היא יכולה להחזיק מעמד לאורך שנים רבות, אך יכולה להיפגע בחלקים שונים שלה. המקומות ה"מועדים לפורענות" יהיו אזורי החיבור בין הצינורות. שם יכולות לצוץ בעיות גם תקופה קצרה לאחר תחילת השימוש. במקומות בהם ישנם חיבורים ועיקולים בעלי זוויות חדה או שישנו צומת של צינורות, הרגישות גבוהה יותר.

צנרת ישנה גם כן תהיה רגישה יותר וזאת בשל בלאי טבעי של החומר וגם לנו יכולה להיות השפעה על המצב. ככל שנטיב להתייחס אל הצנרת שלנו בצורה טובה יותר, כך היא תישמר ונוכל למנוע תיקון פנים צנרת. לכן, זריקה של חומרים שלא מיועדים לה כמו גם שאריות מזון, חומרים כימיים שונים ואפילו חפצים, עלולים להסתיים בפגיעה.
ראו גם: מבנה צנרת בויקיפדיה.

איתור נזילות מים המלצות

נראות הפגיעה על פני השטח

ברגע שהצנרת שלנו נפגעת נוכל לראות או להריח זאת. במידה ומדובר בצנרת בבניין משותף, נראה את התוצאה כרטיבות על הקיר או אם מדובר בפגיעה בצנרת שתחת הרצפות, השכנים מלמטה יתלוננו על רטיבות בתקרה. במקרה של בית או מבנה קרקע, נראה רטיבות ולחות על הקירות, על הרצפה וכמובן שיכול גם להופיע ריח רע מהאזור.

במקרה של פגיעה בצנרת אשר מובילה את המים, יכול להיות שנראה תנועה קבועה של המים (השעון עשוי להמשיך לרוץ גם כשכל הברזים סגורים). לחילופין, יכולה להיות היחלשות של הזרם בזמן שאנחנו מנסים לפתוח את הברז וזאת בשל מים ש"הולכים לאיבוד" בדרך.

תיקון פנים צנרת ללא שבירה או פגיעה בתשתיות שלא לצורך

בעבר, כדי לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה, היה צורך להרים או לשבור תשתיות קיימות. לעתים האינסטלטור העריך את מקום הפגיעה ולעתים הוא פשוט בחר לטפל באזור שנראה לעין כבעייתי. כל זה הוביל לנזק לא קטן ולמרות שהתקלה תוקנה, מחיר התיקון היה גבוה מבחינת הנזק והעלויות לתיקון כלל התשתיות. היום אין צורך יותר לנחש היכן הפגיעה ואין צורך לקדוח בקיר או לפתוח את הרצפות שלא לצורך.

איתור הבעיה

הפעולה הראשונה שתתבצע על ידי אנשי המקצוע היא איתור הבעיה. המטרה היא להבין היכן הבעיה ומהי חומרתה. ברגע שעולה אצלנו חשד לכך שהמערכת שלנו אינה תקינה, עלינו להזמין את החברה המתמחה בתחום ולתת לה לבצע בדיקה מקצועית. כדי לבצע את הבדיקה החברה תנקה את המערכת ואז תחדיר רובוט פנימה, בלי לפגוע בתשתיות הקיימות.

הרובוט נושא מצלמה והשליטה בו תתבצע מרחוק. על המסך אפשר יהיה לראות מה בדיוק קורה בתוך הצנרת, האם ישנה בעיה, היכן ומהם המאפיינים שלה. בהתאם לנתונים שיתקבלו תינתן לנו הצעה כיצד לטפל בבעיה בצורה היעילה והטובה ביותר, בטווח הקצר והארוך.

טיפול בתקלה

ברגע שישנם את כל הנתונים הנדרשים, אפשר לטפל בבעיה. גם כאן, כדי לבצע תיקון פנים צנרת כל שיש לעשות הוא להשתמש ברובוט. במקרה של פגיעה כמו סדק, חתך או חיבור לא איכותי בין הצינורות, ניתן להניח תלאי פנימי.

את התלאי מחדירים את המקום המיועד. לאחר מכן משחררים אוויר שיגרום לו להיצמד אל דפנות הצנרת ולבסוף מוציאים את הרובוט החוצה. במידת הצורך יוחדרו חומרים נוספים לאזור. פתרון זה יעיל מאד ויחזיק מעמד שנים רבות.

לפנות לחברה מקצועית

ברגע שיש לנו חשד לפגיעה במערכת, עלינו ליצור קשר עם חברה המתמחה בנזילות מים. חברת תדמור טכנולוגיות עומדת לרשותנו. היא מביאה איתה ניסיון רב, מקצועיות וציוד מתקדם. החברה תגיע במהירות, תבדוק ביסודיות את המצב בפועל, תסביר לנו את מהות הבעיה ותטפל בה ביעילות, בלי לשבור קירות או להרים מרצפות.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!