כל מה שחשוב לדעת על סתימות שורשים בביוב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מערכת הביוב של הבניין או הבית יכולה לשמש אותנו לאורך שנים רבות בלי שנבחין בה. מדובר במערכת לא מתוחכמת אשר זורמים בה שפכים מהמבנה הרחק אל המקום המיועד. כל עוד אין סיבה שמפריעה לשפכים לזרום, לא נרגיש שיש לנו מערכת, אך ברגע שישנה הפרעה, נבחין מיד בריח. מה ניתן לעשות בנידון וכיצד מטפלים בבעיות בביוב? על כך בכתבה הבאה.

הגורם שאנחנו לא יכולים לשלוט בו

אחת הסיבות לסתימות בביוב היא הכנסת חומרים וחפצים שלא אמורים להיות בו. הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא להשתמש במערכת לצרכים להם היא מיועדת. לצד השימוש הנכון במערכת ישנה פעולה שאנחנו לא יכולים למנוע והיא חדירה של שורשים לביוב.

השורשים של הצמחים השונים צמאים למים ונהנים מהפסולת האורגנית שיש במערכת הביוב. הם שואפים לחדור פנימה ולא פעם הכוח שלהם הרסני ומצליח לחדור אל תוך המערכת. בתחילה כנראה שלא נרגיש בשום דבר כיוון שרוב השפכים ימשיכו להתקדם. עם הזמן, שורשים ימשיכו להתפתח ולגדול בתוך הצינורות, עד שייצרו רשת סבוכה ששום דבר לא יכול לעבור דרכה. בעיה זו נקראת סתימות שורשים בביוב.

לאתר סתימות שורשים בביוב ולטפל בהן

השלב הראשון בדרך לטיפול הוא הבנת הבעיה. אנחנו יכולים לנחש שישנם שורשים בביוב ויכולים להיות מופתעים מכך ובמיוחד כאשר המיקום של הצמחים מרוחק יחסית מקו הביוב. הדרך הטובה ביותר לדעת כי זו הבעיה היא לבצע איתור עם מכשירים מתקדמים. אנשי מקצוע מיומנים יגיעו עם מצלמה שתחדור אל הביוב בלי לפגוע בו ויצלמו את מה שקורה מתחת לאדמה. את התמונה נקבל מיד על גבי צג וממנה נוכל להבין כיצד עלינו להתייחס למפגע.

לאחר שאיתרנו את הבעיה והבנו כי מדובר בסתימות של שורשים בביוב, נוכל לפנות לטיפול מקצועי. הטיפול עצמו נחלק לשני שלבים. שלב ראשון – גדיעת השורשים. יש להכניס מכשירים אל תוך מערכת הביוב ולחתוך את השורשים. יש לבצע את העבודה בזהירות ומיומנות. שטיפה של השורשים תפתור את הבעיה בזה הרגע אך לא בטווח הארוך.

השלב השני – תיקון המערכת. המטרה היא להימנע מחזרה של הבעיה. אם רק נשטוף את השורשים יגיעו במקומם אחרים. ברגע שישנו חריץ במערכת, השורשים הבאים ימצאו את דרכם פנימה תוך זמן קצר או ארוך. הדרך להימנע מכך היא לתקן את המערכת עצמה. שלב זה יכול להתבצע בשיטות שונות ותלוי כיצד בוצעה הוצאת השורשים. לעתים יהיה צורך לפרק את החלק של הביוב ולעתים אפשר יהיה לטפל בצנרת בעזרת בלון שיוחדר פנימה.

לעבוד עם המקצוענים בתחום

טיפול מקצועי של הבעיה דורש מיומנות וניסיון רב. חברת תדמור טכנולוגיות מביאה איתה ניסיון, מכשור מקצועי ונכונות לטפל בבעיה מן היסוד. כל שעליך לעשות הוא להזמין אותנו ואנו נשמח לתת לך את הפתרון היעיל והנכון ביותר בשטח.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!