איך לבחור מומחה לאיתור נזילות מים?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

תוכן עניינים

מערכת האינסטלציה במבנה אמורה להיות סגורה ולהיפתח רק במקומות המיועדים ובשליטה מלאה שלנו. עם זאת התיישנות של המערכת, פגיעה והתקנה לא מקצועית יגרמו לנזקים שאם לא יטופלו על ידי מומחה לאיתור נזילות מים, יחמירו ויפגעו במבנה שלנו.

נזילות מים יכולות לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. אנחנו יכולים לזהות נפיחות בקיר הנובעת מרטיבות. אפשרות נוספת היא שנראה מקור מים על הרצפה או בסביבה של הכלים הסניטרים. במקרים מסוימים נראה גם רטיבות על התקרה וזהו סימן לכך שהמקור של הנזילה הוא בקומה שלמעלה, בין אם אנשים מתגוררים בה ובין אם מדובר על גג המבנה שכנראה אינו אטום כראוי.

למצוא את המקור של הבעיה

המטרה שלנו צריכה להיות איתור המקור ולא טיפול בנראות בלבד. הסיבה לכך היא המורכבות של מערכת המים. אנחנו יכולים לראות נזילה או לחשוד בנזילה אך לא לדעת היכן היא מתחילה. במקרים מסוימים נוכל להיות בטוחים בנזילה. אם אנחנו רואים מים או רטיבות על הקירות, זהו סימן בעייתי. גם שלוליות או רטיבות בגינה באזורים שלא הושקו חייבים להעלות את החשד שלנו.

חשבון מים שעולה ללא סיבה נראית לעין הוא גם סיבה להזמין מומחה לאיתור נזילות מים. במקרה כזה אין להתעלם מהעניין אלא לזכור שזה שאיננו רואים את הבעיה לא אומר שהיא לא קיימת. מומחה יוכל לבחון את המצב האמיתי ולהצביע על הנקודה המדויקת בה יש לטפל.

איתור נזילות מים

איתור נזילות יחסוך פעולות שאינן נחוצות. הוא יתבצע על ידי איש מקצוע המתמחה בתחום זה ותוך שימוש במצלמה תרמית לאיתור נזילות ואם צריך אז גם במכשור מתקדם נוסף. האיתור יתבצע על פי בקשה שלנו ונוכל לבצע אותו במקרה שאנחנו מבינים שישנה בעיה במערכת או לפני שיפוץ ורכישה של הנכס. בכל מקרה של חשד כדאי לפנות למומחה בתחום שיביא איתו מכשור מתאים וניסיון רב באיתור נזילות.

פעולת זיהוי המקור של הנזילה אינה דורשת מאיתנו לשבור את הקיר. היא לא מלכלכת והיא מדויקת מאד. בסוף העבודה, המומחה יוכל לתת לנו את כל המידע הנדרש לנו. הוא יוכל לדעת האם יש נזילה ויידע להגיד לנו בוודאות מה המקור שלה. בהתאם לנתונים שנקבל יוכלו אנשי המקצוע המתאימים לטפל בבעיה. ברגע שנדע היכן יש לנו בעיה וכמה היא חמורה נוכל לחסוך בזמן שנדרש לתיקון ולא יהיה צורך לשבור קירות כדי לנחש מה המקור הנוזל.

למצוא מומחה לאיתור נזילות מים

בכל מה שנוגע למבנה שאנחנו חיים בו, אנחנו לא רוצים להתפשר על הבדיקות. היום אפשר לאתר את המקור של הנזילה ולבצע תיקון ממוקד. במקום לתת לבעלי המקצוע שמבצעים תיקון או שיפוץ לפתוח את הקיר ולנחש את המיקום בו מתחילה הנזילה, אנחנו יכולים למקד את העבודה ולחסוך עבודות מיותרות וגם עלויות שלא נדרשות.

מומחה לאיתור נזילות מים הוא איש המקצוע שנרצה לפנות אליו. המומחה יצטרך להביא איתו ציוד מתאים, ידע וניסיון רב. כבר בשיחת הטלפון עלינו לשאול את המומחה כיצד הוא מבצע את האיתור ולברר מה נוכל לעשות עם התוצאות. כל שאלה יכולה להיות רלוונטית ועלינו לדעת כי אכן הזמנו אלינו את איש המקצוע הטוב ביותר.

מומחה לאיתור נזילות מים
Technician servicing an hot-water heater

חברה שאנחנו יכולים לסמוך עליה

חברת תדמור טכנולוגיות מבצעת עבודות לאיתור של נזילות מים בבית, בבניינים משותפים ובמבנים גדולים. החברה מביאה איתה ניסיון רב בתחום ואנשי מקצוע שהוכשרו לעסוק בתחום. יצירת הקשר פשוטה והחברה תשמח לענות על כל שאלותינו לאורך כל הדרך, מהשיחה הראשונה ועד לאחר שנקבל את תוצאות הבדיקה לידינו.

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!